nokia 5130 xpressmusic

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ahmethan16

Üye
    Konu Sahibi
nokia 5130 xpressmusic
arkadaşlar nokia 5130 xpressmusic alıcam ama renk konusunda kararsızım.sizce hangi renk daha güzel?kırmızı mı mavi mi?lütfen yardımcı olun :)
 


4GizeMLee

Üye
maviden şaşma bnde o var kardeş çok memnunum(h)
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Öznel bir yargı ben kırmızı derim ama sana kalmış:oke:
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
kırmızı daha iyi duruyo
 
Mücahit G

Mücahit G

Üye
Gri :D
 
tr_lord_tr

tr_lord_tr

Üye
almanyadan al turkuaz beyaz :D hem o renk seçeneği amerikada üretiliyo :D:D
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Mavi ;)
 
esokmen

esokmen

Üye
mavi :) express music lerin hepsine ayrı bir hava katıyor. Kişisel görüş :)
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Mavii ;)
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Mavi ..

Blue ..

Blauw .. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt