Nokia 2700 - 2730 hakkında? [Soru]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 2700 - 2730 hakkında? [Soru]
2700 ses kalitesi nasıl?
2730 tuşları kötü diyorlar kullanan arkadaşlar bilgi verir misiniz

son olarak hangisi tavsiye edersiniz?
 

Adilx05

Üye
Senşi Bilemem Ama Benim 2700 Hoşuma Gidiyor En Azından Ses Netliği Bence 2730dan Daha İyi
 

m4dh3r0

Üye
ben suan 2700 kullanıyorum ve baya memnunum.ve 2730 la pek bir farkı olmadıgını da söyleyebilirim
 

modexl48

Üye
2730 en ucuz 3gli telefon kullanıyorum tuş konusunda +sı var su geçirmiyor.
 
Su geçirmiyor mu gerçekten mi? Yoksa mecazen mi dedin
 

semipro

Üye
bende 2700 kullanıyorum süper bi telefon

--------------- Ekleme ---------------

bende 2700 kullanıyorum süper bi telefon tavsiye ederim.
 
2730un tuşları biraz sert olduğundan bastığında ses çıkıyor ancak yinede 2700 dan daha iyi
 

campel81

Üye
harbiden güldüm mecazmış
 

modexl48

Üye
tabikide mecaz anlamdı ama 2700a göre daha dayanıklıdır
 

erkan_79

Üye
2700c kullanan arkadaşlar lütfen yardım kafayı yedim. Tercihler>Genel>Uyarla>SES EFEKTLERİ AÇIK olduğu halde gelen aramalarda efekt çalışmıyor. ayarlar>ışık da açık telimin versiyonundan mı acaba versiyonum V 07.15 BİR ÇÖZÜMÜ VAR MI YOKSA TEL BOZUK MU teşekkürler
 
2730 za nasil dil yukleyebilirim arkadaslar bilen varsa cvp verebilirmi
 
2730 simkartsız çalışıyomu
 
bn 2730 kullanıyorum cok memnunun tavsiye ederim
 
evet bende nokia 2700 kullanıyorum ses kalitesi ve netliği yüksek çok tema ve oyun kolaylıkla bulunabilir tek bir kötülüğü var oda dayanıklı bir telefon değil bir düşürdüm kenarlarındaki beyaz yer soyuldu
 

serecans

Üye
bende 2700 kullanıyorum gercekten güzel telefon sesi de güzel cıkıyor
 

srky.1

Üye
ya aslında kötü degil tuşları ama msj yazarken biraz ses yapıyor normalden biraz fazla ya ama güzel telefn sesi de normal eger yüksek ses sevmiyorsan ben kullanıyorum güzel telefn

--------------- Ekleme ---------------

dil ztn var kardeşim içerisinde ayarlardn yapabilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...