nakata417
Üye
nokai 8800 sirocco menüler yardım?
arkadşlar nokia 8800 sircco orjinal kullanmkatayım. telefonumun ekranı kırıldı bluetooth'unu açmak istiyorum ama ksayolundan veya araçlardan giripte açamıyorum cunkı ekranı goremiyorum
sirocco kullananan bi arkdaş varsa bana kısa yollarını resimli veya adım adım söylerse sevinirim bilgileri yedeklemem lazım cunku on lens kırıldı artı arkasındaki lcd ekranda kırıldı normalde girip galerinden muzık dinliyorum hafızamda kalan kısayolla ama bir türlü blueetooh'u açamıyorum
bilgleri yedeklicem tamire vercem bayada pahalı 200tl buluyor :/
yarıdmcı olan arkdaşlara şimdien teşekkürler
sirocco kullananan bi arkdaş varsa bana kısa yollarını resimli veya adım adım söylerse sevinirim bilgileri yedeklemem lazım cunku on lens kırıldı artı arkasındaki lcd ekranda kırıldı normalde girip galerinden muzık dinliyorum hafızamda kalan kısayolla ama bir türlü blueetooh'u açamıyorum
bilgleri yedeklicem tamire vercem bayada pahalı 200tl buluyor :/
yarıdmcı olan arkdaşlara şimdien teşekkürler

