Merhabalar;
Nokia N76 Siyah renk Telefonum var bir takım sorunlar var telefonda. Telefon Irak'tan geldi.
Sorunlar:
1-Telefon yazılım güncelletirmesi yaptım şu anda seçeneklerde Türkçe dil seçeneği yok Türkçe nasıl yapabilirim?
2-Güvenlik kodunu unuttum ne yapabilirim?
3-Hafıza kartı şifresini unuttum ne yapabilirim?
4-Telefonun üstündeki renkler soyuldu kapak değiştirmesi yapılabilir mi, eğer yapılabilirse nerelerde yapılabilir? Ben Ankara'da bir çok yere sordum yok bizde dediler.
5-Telefonun kapağı geriye doğru çok açılıyor içerisindeki tırnak kırılmış galiba buna bir çözüm var mıdır?
Yardımlarınız içinden şimdiden teşekkürler....