Dikkat ederseniz jeacona hiçbir şekilde bize ulaşamadığını yazmış ve a21a da gerekeni yaptığını toplantı odasında admin e bildirdiğini yazmış.Yani Ahmet in de dediği gibi bu yetki sadece adminlerde olduğundan ve direkt ona ulaşamayanlar için bizlere ulaşmış nickleri toplantı odasına yazıp görmelerini ve kısa zamanda değiştirilmeleri için belirtilmiştir.Teşekkürler...