NFS The Run açılmıyor!! Yardım edin...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

76336796

Üye
    Konu Sahibi
NFS The Run açılmıyor!! Yardım edin...
Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi Need For Speed The Run ı bu gün kurdum c r a c k filan ne varsa yaptım oyun ilk girişimde açıldı. Herşey yolunda tam tıkırında çalıştı. Sonra ise işim çıktığı için oyunu ve pc yi bir süreliğine kapattım. Geri gelip açtığımda da oyun artık hiç açılmamaya başladı. Masaüstündeki exe yi tıkladığımda hiç bir tepki vermiyor.(açılmıyor). Bu konu hakkında yardımlarınızı bekliyorum.. Deli olucam bu gidişle.. Yardım eden herkese şimdiden teşekkürler..
 
cengizx1

cengizx1

Üye
:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt