messevim Üye tapatalk' Alıntı: zevkler tartışılmaz ama sisteme yük bindirecek ekstra bi arayüzlü cihaz tercih edecek olsam touchwiz veya senseli bir şey bakarım. Genişletmek için tıkla ... Sense arayüüzü ağır mı diyorsunuz yani ?
tapatalk' Alıntı: zevkler tartışılmaz ama sisteme yük bindirecek ekstra bi arayüzlü cihaz tercih edecek olsam touchwiz veya senseli bir şey bakarım. Genişletmek için tıkla ... Sense arayüüzü ağır mı diyorsunuz yani ?
The SLayeR Üye arkadasımdada g2 var inceledim şöle bi gercekten cok hos bi telefon renklerin canlılıgı vb ama sanki tabi şahsi düşüncedir çizgi flim gbi gelio lg arayüzü
arkadasımdada g2 var inceledim şöle bi gercekten cok hos bi telefon renklerin canlılıgı vb ama sanki tabi şahsi düşüncedir çizgi flim gbi gelio lg arayüzü