Nextman abimiz moderatör olmuş

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nextman abimiz moderatör olmuş
Test moderatörlük aşamasını geçmiş. Hadi kutlayalım
 
ohoo kaç gün oldu olalı hadi hayırlısı olsun
 

doctorrr

Üye
hayırlı olsun sonraki adam terbikler
 

DiaBLoS

Admin
Günaydın
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~ ve Tuba

Revengeful

Emekli Yönetici
1 haftadan fazla oldu.. Neyse tekrar tebrik edelim
 

KayraBey

Üye
Burdan da tebrik ederim abi
 
Tebrikler başarıları daim olur inşallah kendisi konuyu görmedi heralde
 

PriZm

Üye
Günaydın yani

Tebrikler
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Nextman abi tebrik ederim(bu arada cay hakkini kaybetmek uzeresin)
 
Abim tekrar kutluyorum hayırlı olsun, başarılarının devamını canı gönülden diliyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...