Nette Savas Online {84,4 MB} Türk Yapımı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
00cengiz

00cengiz

Üye
    Konu Sahibi
Nette Savas Online {84,4 MB} Türk Yapımı
Bizzat Yapımım Olan Nette Savaş Online İle Herkesle Online Oynayaın Ayrıca Oyun 84.4 MB Boyutundadır ( Sıkıştırılmış Hali 84,4 MB'dir ) Hiç Bir Şekilde Counter Veya Diğer Online Oyunlar Gibi Üyelik İstemez + Program Gerektirmez PC Açısından Hiç Bir Sorun Yapmaz İsterseniz Oyunu Mercek Altına Alalım ;

Bu Konuyu Her Forumda Paylaşmanızı İstiyorum Arkadaşlar Neden Türkler Oyun Yapmasın ? Neden Türkler Kazanmasın

Afiş ( Afiş İyi Olmayabilir



Oyundan Görüntüler











Oyun Henüz Çok Yeni Oldugu İçin Daha Video Çekmeye Bile Fırsat Olmadı, Yakında Video'da Gelicektir, Şimdi Size Oyundaki Amacı Anlatayım

Oyundaki Amaç Karşındaki Kişileri Yenmek, Yani Zevk Amaçlı Yapılan Bir Oyun Ancak Sonradan Klan Çalışmaları Başlayacak,

Oyunda ' TAB ' Puan Tablosunu Açar
Oyunda ' Shift ' Tuşuna Basılı Tuttuğunuzda Hızlı Koşabilirsiniz .
Oyunda ' Sol Klik ' Ateş Eder
Oyunda ' Ortadaki Klik ' Silah Değiştirir
Oyunda ' Q-R ' Tuşları Sağa Sola Hafifçe Eğilmeyi Sağlar
Oyunda ' C ' Eğilir
Oyunda ' T ' İle Sohbet Edebilirsiniz .

Oyunu İndirdim Nasıl Giriş Yaparim ?

Bu Ekrana İsminizi Yazın Ve Enter'e Basın.



Bu Resim Menüyü Anlatıyor



Odaya Giriş Nasıl Yapılır ' Join Game ' ?

Arkadaşlar Şuanda Hiç Oda Kurulu Olmadıgını Gösteriyor, Oda Oldugu Zaman, Oda Kurucusunun İsmi V.s. Yazar Odaya Bağlanmak İçin Oda Numaralarına Bakmanız Yeterli Örneğin Ahmet Yazan Oda 1 Numaralı, Siz Bu Odaya Bağlanmak İçin Aşağıdaki Yazı Yazma Yerine 1 Yazıp Enter Tuşunua Basmanız Yeterli.. Resimdede Örnek Vardır . Yapamayanlar Yorum Atmanız Yeterli .



İndirme Linki ' Sıkıştırılmış Rar Olarak İniyor Sadece Rarından İçinden Çıkani, Klasörü Masaüstüne Atın . Giriş İçinse Yüklenen Klasördeki Nette Savaş Extereme.exe'ye Girmeniz Yeterli, Oyun Neden İngilzice Diyorsanız Kullanıdıgım Programlar İngilizce ,Türkçede Yapılıyor Ama Aceleye Geldi İdare Edin Beğenin Veya Beğenmeyin Yorum Yapmanız Yeterli . .

Media File Link :
HTML-Kodu:



Not

Oyun'un İlk Sürümü Windows 7'de Çalışmamaktaydı, Bu Sorun İle İlgili Bir Kaç Çalışma Yaptım, Şuanda 1 Kişi Denedi Windows 7'de Çalışmadı Sizde Deneyip Yorum Atarsaniz Çok Sevinirim .

Virüs Taraması Sonuçları



 
  • Beğen
Tepkiler: mustafaxxx ve India


mustafaxxx

mustafaxxx

Üye
eğer sen hazırladıysan ellerine sağlık :) çok iyi olmuş. :) bi denicem

:gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1::gun1:
 
TheCower

TheCower

Üye
Ayıp ettin deneriz
 
ByOttOmAn28

ByOttOmAn28

Üye
Ben oyunu denedım , grafıkler daha ıyı olabılır m4a1 aim koyman lazım bence oyuna gırıslerde cıkıslarda bazen hata verıyor Wın 7 denedım bu arada...
Ellerine sağlık daha ıyı işler yapabılırsın...
:oke:
 
-BloodpooL-

-BloodpooL-

Üye
ßenim bildiğim ONLİNE ASKERİ KAMP var. Bende Online Askeri Kamp 2 oynuyorum.
 
USAForever

USAForever

Üye
bravo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

00cengiz
Cevap
12
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
6K
Doğuş Pertez
PhyscoDevil
Cevap
0
Görüntüleme
3K
PhyscoDevil


Üst Alt