ilo53
Üye
Netbook HAkkında Soru Kullananlar içeri
Arkadaşlar DÜzüstü bilgisayar almak istiyorum.Oyun filan Oynamıyorum ınternete gırıyorum Genellıkle Fazla paramda yok 700tl var maglum ogrencıyız kendım bırıktırdıgım paramla almak ıstıyorum.İnternete gırıcem bırde muzık dınlıcem ısımı gorurmu netbook Sizce Netbook mu alıyım yoksa Notebook mu=?
Ben Ekranı kucuk dıye Kullanamam gelıyor Bana.
Ben Ekranı kucuk dıye Kullanamam gelıyor Bana.

