nero express hakkında yardım istiyorum :)

    Konu Sahibi
nero express hakkında yardım istiyorum :)
nero express programında ses cd'si yazmak istiyorum.ama arabada calması için.bu yüzden yavas cekım yapmam lazımmış ama nasıl yapacagm bilmiyorum..yardım edersenız sevınırım.. )
 

Odysseus

Üye
Bildiğim kadarıyla öyle birşey yok. Ses CD'si hazırlamayı seçtiğinizde track olarak yazacaktır, dolayısıyla oto teyplerinde dinleyebilirsiniz. Belki yazma hızını düşürmenizi söylemişlerdir. Bunu da ses CD si seçip eklenecek dosyaları ekledikten bir sonraki aşamada yazım hızını düşük seçerek yapabilirsiniz.
 
    Konu Sahibi
teşekkur ederim yardımınız için
 

Doğan

Üye
müzik ses cd si yarat diyosnuz...ardından müzikelri seciyorsunuz... ardındancd yazma hızını en düşükte kaç var sa genellikle 16x olur onu seciyorsunuz... Ve işlem tananlanıyor iyi forumlar