Nerde o eski Symbian'cılar

Sponsorlu Bağlantılar

Emrgncy

Emrgncy

Üye
Eskidik mi la :D

hala symbian :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Symbianizer ve İhtiyar007


maxirabit

maxirabit

Üye
Android kulamadigindan cekmecede ama xl serisi ciksin alirim diyorum da 5" olusu ve islemci yonunden pekk icimi acmiyor elimdeki buyuk ekran oldugundan kucuk ekran oyuncak gibi geliyor
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Burda
 
Suyaka

Suyaka

Üye


Efsane makinem. Dikkat, selam dur! :)
 
muzo52

muzo52

Üye
ya millet selam şu makinalara milattan önce muhabbeti yapmayalım bu bence batıl bir inanç çünkü bu telefonların geçmişi ne.. n8 bile şurda 1 2 yıl oldu sanki sanarsınızki milattan önce, rusyada bile hala pilak çalar ,.gaz ocakları vs piyasada bu tür inanışlar ancak para babalarını memnun eder...yani para için bile teknoloji gereksiz tüketim canavarı haline geldi
 

MaxipmaN

Üye
ya millet selam şu makinalara milattan önce muhabbeti yapmayalım bu bence batıl bir inanç çünkü bu telefonların geçmişi ne.. n8 bile şurda 1 2 yıl oldu sanki sanarsınızki milattan önce, rusyada bile hala pilak çalar ,.gaz ocakları vs piyasada bu tür inanışlar ancak para babalarını memnun eder...yani para için bile teknoloji gereksiz tüketim canavarı haline geldi
N8 4 yıllık
 
  • Beğen
Tepkiler: kedi006
Anil-D

Anil-D

Üye
:biggrin:burda
 
  • Beğen
Tepkiler: Suyaka
muzo52

muzo52

Üye
en son durumu için demiştim bendeki bile 1yıl,9ay yıllık garantisi daha yeni biticek
 
Anil-D

Anil-D

Üye
3 yıl 4 yıl olcak 2 ay sonra
 
Suyaka

Suyaka

Üye
Kardeşim benim c7den sonraki telefonumun garantisi bitti öyle söyleyim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
symbıanda garantı dıye bir sey yoktu bunlarda var
 
Suyaka

Suyaka

Üye
Ama canavar hâlâ taş he. İçi boş ama taş :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ne yuklıceksınkı zaten benımkınde de pek bişi yok
 
Suyaka

Suyaka

Üye
En azından bi temple run, bi flappy bird falan olaydı iyiydi. Çok şey mi istiyoruz :-)
 

MaxipmaN

Üye
En azından bi temple run, bi flappy bird falan olaydı iyiydi. Çok şey mi istiyoruz :-)
flappy yapmışlardı ama stabil mi bilmiyom 2-3 oyun olsaydı kullanırdım ama hiçbirşey çıkmadı ki
 
  • Beğen
Tepkiler: kedi006 ve Suyaka
hosafcı

hosafcı

Üye
2 sene baktım daha ne kadar bakacam cogunu da oynadım
android kadar yok eyvallah ama forumdakilerle idare edicez :) zaten bende 2-3 ay sonra dicovery almayı planlıyorum artık symbian devri bitti :)
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Özlüyorum be somuru:
 
  • Beğen
Tepkiler: Suyaka ve hosafcı


Üst Alt