N8 4 yıllıkya millet selam şu makinalara milattan önce muhabbeti yapmayalım bu bence batıl bir inanç çünkü bu telefonların geçmişi ne.. n8 bile şurda 1 2 yıl oldu sanki sanarsınızki milattan önce, rusyada bile hala pilak çalar ,.gaz ocakları vs piyasada bu tür inanışlar ancak para babalarını memnun eder...yani para için bile teknoloji gereksiz tüketim canavarı haline geldi
flappy yapmışlardı ama stabil mi bilmiyom 2-3 oyun olsaydı kullanırdım ama hiçbirşey çıkmadı kiEn azından bi temple run, bi flappy bird falan olaydı iyiydi. Çok şey mi istiyoruz :-)
Symbian için birsürü oyun var girin forma bakın birazflappy yapmışlardı ama stabil mi bilmiyom 2-3 oyun olsaydı kullanırdım ama hiçbirşey çıkmadı ki
2 sene baktım daha ne kadar bakacam cogunu da oynadımSymbian için birsürü oyun var girin forma bakın biraz
android kadar yok eyvallah ama forumdakilerle idare edicez2 sene baktım daha ne kadar bakacam cogunu da oynadım
zaten bende 2-3 ay sonra dicovery almayı planlıyorum artık symbian devri bitti 
