@Safak
Üye
adamın dibi symbian su an tek uzmanı digerlerinden ses soluk cıkmıyorlistede levent ve ben den başka symbiancı kalmamışneydi o günler ne güzeldi
![]()
adamın dibi symbian su an tek uzmanı digerlerinden ses soluk cıkmıyorlistede levent ve ben den başka symbiancı kalmamışneydi o günler ne güzeldi
![]()
Sen symbianı bırakmayacaksın galiba.asigsasi belki sitenin son uzman symbiancisidir symbian alilesi olarak tek o kaldi helal olsun adamin dibi![]()
![]()
:
yarenle anila elveda
![]()

valla birakmamaya calisiyom ama yazin calisayim ya s3mini yada tablet alcamSen symbianı bırakmayacaksın galiba.![]()
ama symbian kalbimde yeri var herzamanvalla birakmamaya calisiyom ama yazin calisayim ya s3mini yada tablet alcam
elopa.selamlarburda! eski symbiancıyım ama Nokia forever! Lumia![]()

Lumia ne alaka? Biz burada satılmış Nokia'yı değil eski Nokia'yı konuşuyoruz.burda! eski symbiancıyım ama Nokia forever! Lumia![]()
sni bekliyodukkonu iyice kaynamış![]()
gerisi patlicansymbian candır![]()
s3 mini alma benedn söylemesi ben aldım memnun değilimvalla birakmamaya calisiyom ama yazin calisayim ya s3mini yada tablet alcam
ama symbian kalbimde yeri var herzaman
kardes 3310 alcam en iisis3 mini alma benedn söylemesi ben aldım memnun değilim
kardes 3310 alcam en iisi

valla en iyisi o teknoloji geliştikçe insanlık ölüyo arkadaşya nerden bulaştım ben yakardes 3310 alcam en iisi
javadan modifiye değil benim bildiğim android de bir linux işletim sistemi..5228 hala duruyor...selam millet asıl problem insanlarda helede bizim millette teknolojı yönünden bizde gelişme adı saçmalığı adında tirilyon dolarlar dışa gidiyor amaç teknolojiden nasıl daha yararlı işe yarar yönleri deyilde moda uğruna onda var bende yok a bendeki eski model insan yüzüne nasıl bakarım bunalımı gibi deli saçması durumlar..ben android model kullandım bir yığın işe yaramaz program dünyası güvenlik çok düşük gibi ve rem, işlemci deli gibi ve programıda bilenler bilir jawanın modifiye edilip androit sisdem adı altınya yutturmaca ben öyle anladım...bana göre emeksiz yapılmış bir sistem olmasına rağmen çok fazla faiş fiyatlarla bu tür ürünler piyasaya sürülüyor kimse farkında deyil...nokyanın en eski telefonunda 12 megapiksel kamerası varken bile şimdiki en pahallı android çebinde niye yok düşünün bir kere...ben diçemi dedim bu benim fikrim keşke nokia biraz daha müşterisini dinleseydi adam yerine koysaydı millette böyle deli saçması bir olaya trilyonları yatırıpta paraları ziyan etmezdi....hala nokia kullanıyorum sağlam temiz bir N8 modelide almayı düşünüyorum.2. el.... yani kısacası bana diyeceksiniz hiçmi android cep almayacan alırım elbet oda bir işletim sistemi ama öyle 1milyar 2 milyar gibi deli paralarıda vermem benim gözümde o tür çihazların bana göre ederi en fazla 500 veya 600 tl.. demem oki bu tür çihazların o paraları etmeyeceği..saygılarımla kabalığım olmuşsa herkezden özür dileyerek iyi geceler
javadan modifiye değil benim bildiğim android de bir linux işletim sistemi..5228 hala duruyor...
