Neo mi ? Neo V mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Neo mi ? Neo V mi ?
Arkadaşlar bu 2 telefondan hangisi birbirinden daha üstün bilmiyorum o yüzden böyle birşey sorma gereği duydum alacağım telefonu 2. el alıcam bu yüzden size 2 telefonunda satış linkini koyuyorum sizce hangisi ?

Neo link:

Neo V:
 

15097

Üye
neo al bence.kamerası 8 megapixel
 
    Konu Sahibi
Başka fark varmı peki aralarında ?
 

MasteLaa

Üye
Neo daha üstün bir telefon gibi geliyor ama çok rastlamadım ben nedensen Ben olsam neo v alırdım..
 

geneluye

Üye
neo tabiki de daha iyi internete bir yazın çıkar genelde neo alamayanlar neo v alıyor neo daha iyi

- - - Eklendi - - -

ikisi de yakın ama tabi sıfırlar arasında fark artıyor
 
arkadaş teknosada çalışıyor.bnde neo v ile neo arasında kalmıştım sordum farklılıklarını..
ikisinin bastan sona kadar herşeyi aynı tek fark neo da 8mp kamera birde exmor r sensörü var.exmor r sensörü karanlıkta çekim yaparken flashsız kaliteli resimler çekmeye yarar..neo v de ise 5mp kamera var ..exmor r sensörü yok neo v de..
 

 

15097

Üye
10 tl cik fark var aralarında ben olsam neo alırdım ama sen bilirsin
 
    Konu Sahibi
Peki sizce bu fiyatlar iyimi ?
 
Arasında birtek kamera farkı var ama illede ikisi ise bence neo
 
sıfır neo alana kadar aynı ikinci el arc s al en azından 1,4 ghz iişlemcili ve daha büyük ekranlı
 
telefonlara güveniyorsan sağlamlığına tabiki Neo'yu almalısın.Aralarındaki tek fark kamera ve belirgin derecede kaliteli.10'lik farkı düşünmeden Neo derim
 
arkadaşımda neo, bende neo v var.. Aynı oyunu temple run açtık neo ısıdan alev aldı benimki (neo V) ne az ne çok ısındı.. tamam neo da 8mp kamera ve biraz işlemcisi güçlü olabilir ama makina ısınınca (işlemci yüzünden) daha çok kasıyor emin olabilirsiniz...
 
neo v ile neo arasında donanımsal fark yoktur. Işlemci ram ve ekran kartları ikisinin de aynıdır sadece kamera farklı yanlış bilgi varsa düzeltin lütfen
 
neo v ile neo arasında donanımsal fark yoktur. Işlemci ram ve ekran kartları ikisinin de aynıdır sadece kamera farklı yanlış bilgi varsa düzeltin lütfen
yalnışın yok aynen öle neonun ısınmasının sebebi o çocuğun telefonu daha çok ram yiyordur daha fazla oyun uygulama vardır tabikide ısınır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...