Nemesis de ERROR hatasına SON...

kardeş çok teşekkür ederim neredeyse 1 yıldan fazla bir süredir bunun için çalışıorm bütüün form sitelerini gezdim yapamadım nemesis error verdiği için ama senin bu sölediğin gibi oldu telefonum artık türkçeçok saol emeğine sağlık
 

odyersan

Üye
arkadaşım dediklerini yaptım ama hata devam ediyor portu sildikten sonra başka potumu tanıtmamız gerekiyormu softwear uotade tamamen kaldırdım
 

high45

Üye
sağol kardeşim dediklerini harfiyen yaptım oldu. Emeğin için çooooooooooooooooooooooooook teşekür ederim ve paylaştığın için de
 
nemesis programında error hatasına gercekten cozdum.

Su işlemleri gerceklestırın.

ben şahsen denedim ve calısıyor Nokia N73ME da prodact code ise: 0539256

Nemesis programında dikkat edilmesi gereken kurallar.
1. Nokia PC suit i programı normal şekilde kurun. Kuruluysa öyle kalsın tekrar kurmayın.
2. ondan sonra nemesis programını kurun.
3. cep telefonunu pc ye baglayıp pc ile baglantısını kurun.
4. nemesis programını çalıştırın.
5. sag tarafta read var ona basın.Sonra scan tusuna basın sol tarafta.
6. Sayet program error hatası verecek olursa.
7. pc yı guvenli motta acın.Bu motta acmamızın sebebı bazı klasorlerın adını degıstırecegız.
8. c:\program files\nokia yazan klosoru bulun.nokia yazan klosorun adını noki deyın.
9. pc reset atıp tekrar normal şekilde acın.
10. cep telefonumuzu tekrarden pc ye baglayalım ve pc suit ti secelim telefonumuzdan.
11. telefon pc ye baglanınca nemesis programını tekrar calıstıralım.
12. Şimdi error hatası vermeyecektır.
13. cep telefonunuzun kondunu gerekli şekilde girdikten sonra.write tusuna basın.
14. pc ye reset etıp guvenlik modda acalım ve daha önce degıstırdıgımız nokia klasorunu (noki yapmıstık) onu
tekrar nokia yapalım.
15. pc reset atıp normal sekılde calıstıralım.
16. telefonunumuzu baglayıp guncellestırmesını tekrar yapın.
17. telefon artık turkce.
 

rezban

Üye

6630'umu türkçe yapmamın mutluluğunu yaşıyorum emeğine yüreğine sağlık...
 

HONEST33

Üye

Sana ne kadar teşekkür etsem azdır dostum. Allah senden razı olsun.
 
namesis sorununu çözümü aşağıdaki linkten son sürümü indirmeniz yeterli haydi sağlıcakla kalın.


--------------- Ekleme ---------------

sayın arkadaşlar kendinizi bu diğer kafa karıştırıcı yöntemlerle yormayınız lütfen aşağıda verdiğim linkte namesisin son sürümü var onu indirdikten sonra next next sonuna kadar ve çalıştıraya başlaya bilirsiniz BİR TEŞEKKÜR ETMENİZ YETERLİ link:
 
yinede error verdi balantı noktasında epc yazıcı bağlantı noktası ve 2 tane iletişim bağlantı noktası var hangisini siliyim of lanet olsun bir daha yazılım güncellersem
 

brknesta

Üye
her kafadan ayrı ses bır cozum yokmu su E66 ma ltfn
 
olmadı kardeş kaldırdım
cable dirverını ama sonra aklıma geldi telefonu nasıl bağlayacaz o zaman akıllım
 

massy

Üye
bi arkadaş böyle yazmış aynen denedim sorunum çözüldü bu konuda yazılanların hepsini denedim olmadı böyle basit bi şekilde olması zoruma gitti

 
Allah razı olsun kardess evet 6 serisi işe yarıyo bnde 6630 kullanıcıyım ve cok uraslar sonucunda oldu 6 serısı ıse yarıyor saygılar..
 

slave58

Üye
arkadaşlar ne kadar uğraştıysam da nemesis ile telefonuma (6500 slide) flash yükleyemedim. şuan ki versiyon 10.30, ben 10.00 versiyonunu yüklemek istiyorum. lütfen bir çare. nemesis ile flash nasıl atarım. deniyorum fakat error veriyor.

not: cihazı görüyor, code da değiştirebiliyorum. fakat flash yüklerken usb error veriyor..
 
ya hepsi yalan 1 haftadan beri deniyorum olmuyo nemesis çıldırıcam
 

slave58

Üye
off neden kimse yardım etmiyor ki!!!
 
bi arkadaş böyle yazmış aynen denedim sorunum çözüldü bu konuda yazılanların hepsini denedim olmadı böyle basit bi şekilde olması zoruma gitti

Alıntı: by_EfsaNe42 göndermiş. >
NE KADAR ARAŞTIRMA YAPTIYSAM NSS ERROR HTASINA ÇÖZÜM BULAMAMIŞTIM.BİRAZ ZAMANIMI ALDI AMA OLSUN .NEYSE ŞİMDİ ÇÖZÜMÜ ŞU ARKDAŞLAR NSS AÇIYORSUNUZ SAĞDA MERCEĞE TIKLADINIZ.SONRA PHONE İNFO DEDİNİZ,ORDA DURUN SCAN YAPMADAN ÖNCE, TELEFONA TAKTIĞINZ USB GİRİŞİNİ ÇIKARTIN TEKRAR (TELEFON GİRİŞİNDEN ÇIKARTIN) TAKIN.ONDAN SONRA SCAN YAPIN GÖRECEKSİNİZ Kİ İNŞA-ALLAH SİZİNKİDE OLACAK.BENİM SORUNUM BÖLE ÇÖZÜLDÜ UMARIM SİZİNKİDE ÇÖZÜLÜR...HADİ KOLAY GELE....


gerçektende oldu yaaa ALLAH razı olsun kardeş .....
 

crafty61

Üye
yha arkadaşlar benim pc me nokıa pc sultıe yuklenmıyor lutfen yardımcı olun yhaaaaaaaaaaaaaaa
 

umt134

Üye
kARDEŞİM..çOK TŞKLER..İİKİ VARSIN...