denizgozlu_88
Üye
kardeş çok teşekkür ederim neredeyse 1 yıldan fazla bir süredir bunun için çalışıorm bütüün form sitelerini gezdim yapamadım nemesis error verdiği için ama senin bu sölediğin gibi oldu telefonum artık türkçeAçtığın konuyu yeni görme fırsatım oldu. Bu kadar uğraşa gerek yok. NOKİA BUNU BİLEREK KODLAR DEĞİŞTİRİLEMESİN DİYE YAPIYOR ZATEN. Nokianın Nokia_PC_Suite_rel_6_85_14_1_tur_web kurarsanız ki bu sürümlerde cable driver kurulmuyor nemesis hata vermez ve kolayca kodu değiştirebilirsiniz. Ama dediğim gibi 6 serisini kurun. Nokia_PC_Suite_rel_6_85_14_1_tur_web gibi.
arkadaşım dediklerini yaptım ama hata devam ediyor portu sildikten sonra başka potumu tanıtmamız gerekiyormu softwear uotade tamamen kaldırdımo kadar uğraştım , saatlerimi verdim nihayet çözdüm.
Kaç kere mesajda yazdım. Bir yardım edecek kimse çıkmadı.. Oysa ben yaptım diyenler varsa hepsi bencil, kendini düşünen zavallılar. yaptın ama nasıl yaptın burada yapamayanlarda var bir paylaş. YOK olmaz ben yaptım ..
Telefonunu TR alanlarda zaten sorun yok. Onlar zahmetsizce güncelleme yapabiliyor. Belki de ben yaptım diyen bencil ler onlardır .....
Neyse uzun uğraşlar sonucu nasıl yaptım onu anlatayım..
Nemesis programının nasıl kullanılması gerektiğini bir kaç arkadaş yazmışlar .Sağol sunlar.
Bu programın derdi kurulumla alakalı değil onu bir kenara koyalım. Olduğu gibi kurun. Next and next ..program kurulsun.
Denetim masasından program ekle kaldırdan Nokia Cable Driver diye bir yazılım varsa ki var (Nokia Software Uptade bunu aotumatik kuruyor..) Sorun burada.. Sonra aygıt yöneticisinden bağlantı noktalarından telefonumuz için olan portu silin.. Bende bu yazılım com12 yi kullanıyor.
Oysa bu yazılım yokken Com9 çalışıyor ki bunda hata vermiyor.
Bu yazılımı kaldırın Nemesis Hata vermiyor. Değişiklikleri kaydedin. Sonra Nokia Software Updateri programını kurun. Göreceksiniz ki Nemesisi Error verecek.. Artık güncelleştirme yapabilirsiniz.
Tekrar nemesisi kullanmak isterseniz yine aynı kablo driveri silersiniz.
Kolay gelsin
yapılması gerekenler 1-Nemesisi kurun. 2-Telefonu herhangi bir usb kabloyla pcye bağlayın. 3-Nemesisi açın BÜYÜTEÇ e tıklayın 4-Phone Info ya tıklayın. 5-(scan falan hikaye)Sağ taraftaki product code kısmında ENABLE kutucuğunu işaretleyin. 6-İnternetten bulduğunuz telefon modelinize ait kodunuzu (Türkçe versiyon kodunu)yazın 7-Write a tıklayın(error yine yazacaktır siz 1-2 kere daha tıklayın,onay falan beklemeyin Nemesisi kapatın normal güncellemnize başlayın
nemesis programında error hatasına gercekten cozdum.
Su işlemleri gerceklestırın.
ben şahsen denedim ve calısıyor Nokia N73ME da prodact code ise: 0539256
Nemesis programında dikkat edilmesi gereken kurallar.
1. Nokia PC suit i programı normal şekilde kurun. Kuruluysa öyle kalsın tekrar kurmayın.
2. ondan sonra nemesis programını kurun.
3. cep telefonunu pc ye baglayıp pc ile baglantısını kurun.
4. nemesis programını çalıştırın.
5. sag tarafta read var ona basın.Sonra scan tusuna basın sol tarafta.
6. Sayet program error hatası verecek olursa.
7. pc yı guvenli motta acın.Bu motta acmamızın sebebı bazı klasorlerın adını degıstırecegız.
8. c:\program files\nokia yazan klosoru bulun.nokia yazan klosorun adını noki deyın.
9. pc reset atıp tekrar normal şekilde acın.
10. cep telefonumuzu tekrarden pc ye baglayalım ve pc suit ti secelim telefonumuzdan.
11. telefon pc ye baglanınca nemesis programını tekrar calıstıralım.
12. Şimdi error hatası vermeyecektır.
13. cep telefonunuzun kondunu gerekli şekilde girdikten sonra.write tusuna basın.
14. pc ye reset etıp guvenlik modda acalım ve daha önce degıstırdıgımız nokia klasorunu (noki yapmıstık) onu
tekrar nokia yapalım.
15. pc reset atıp normal sekılde calıstıralım.
16. telefonunumuzu baglayıp guncellestırmesını tekrar yapın.
17. telefon artık turkce.
NE KADAR ARAŞTIRMA YAPTIYSAM NSS ERROR HTASINA ÇÖZÜM BULAMAMIŞTIM.BİRAZ ZAMANIMI ALDI AMA OLSUN .NEYSE ŞİMDİ ÇÖZÜMÜ ŞU ARKDAŞLAR NSS AÇIYORSUNUZ SAĞDA MERCEĞE TIKLADINIZ.SONRA PHONE İNFO DEDİNİZ,ORDA DURUN SCAN YAPMADAN ÖNCE, TELEFONA TAKTIĞINZ USB GİRİŞİNİ ÇIKARTIN TEKRAR (TELEFON GİRİŞİNDEN ÇIKARTIN) TAKIN.ONDAN SONRA SCAN YAPIN GÖRECEKSİNİZ Kİ İNŞA-ALLAH SİZİNKİDE OLACAK.BENİM SORUNUM BÖLE ÇÖZÜLDÜ UMARIM SİZİNKİDE ÇÖZÜLÜR...HADİ KOLAY GELE....
Katılıyorm sana kabloyu görmüyor suan !!!Teşekkürler peki cablo driveri silersen telefonu Pc ye nasıl okutmayı düşünüyosun?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?