Need For Speed WORLD

Uhops

Üye
Daha oynıyan yok mu yaa
Yok heralde


- - - Eklendi - - -

öNCEDEN HEP 20000 PARA GELİRDİ YARIŞLARDAN BUGÜN 5000 GELİYOR.


- - - Eklendi - - -

YA ADAM KAZA YAPIYOR DUVARA ÇARPIYOR.sONRA BİANDA ÖNÜME GEÇYOR.
 

Uhops

Üye
porche aldım alırken max hızı 601 idi galıba ama 308 den ykarı çıkmıyor.
 

tufless

Üye
o 601 arabanın değerlendirmesi , hangı arabayı 600 le giderken gördün senbenimki 800 lerde ama 350 geçmiyo mesela kardeşim
 

Uhops

Üye
o 601 arabanın değerlendirmesi , hangı arabayı 600 le giderken gördün senbenimki 800 lerde ama 350 geçmiyo mesela kardeşim

Keşke almasaydım ben d sınıfı ile yarış yapar kolayca para kasarım diye para kasıp aldıydım. Şimdi hep a sınıfı ile yarış yapıyorum adamlar arabayı kaldırırken nos basıyo???
 

tufless

Üye
Nos değil o sapan fırlayışı kardeş. Ekranın sağ alt tarafındaki devir saati var ya , ordaki yeşil renkte kalkmaya çalış , o zaman sende öyle olursun
 

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
yav bayramda koye gittik net felan çekmiyo tel çekiyo arada ona seviniyodum artik
 

Uhops

Üye


- - - Eklendi - - -

Sizde oyun açılıyor mu ?