Need For Speed WORLD

tufless

Üye
EU'ya da açarım bi tane ama birşey sorucam arabaya neon falan hiç gelmedi yarış sonlarında çıkıyor dediler hiç çıkmadı bana bir de 1 milyona satılan arabalar sınırsız mı ?
Kardeş bunlarn çkması şans işı , parayla aldğn arablarn hepsi snırszdr ve senindr , ıstdğn kadar kullanblrsn
 

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
EU'ya da açarım bi tane ama birşey sorucam arabaya neon falan hiç gelmedi yarış sonlarında çıkıyor dediler hiç çıkmadı bana bir de 1 milyona satılan arabalar sınırsız mı ?

elmas toplayınca çok çıkıyo

Bost ile alınan bir kaç araba sınırlı sadece diğerleri sınırsız yani kalıcı oluyo


- - - Eklendi - - -

Ben kaçar kardeş

- - - Eklendi - - -



Golf değil kardeş o


görüşürüş kardeşim.
 

tufless

Üye
şuan pc de değlim , yarn hepnze özeldn bkaç lınk atarm , hangı parçyı hangı yarıştan hangı karttan çkartablirsniz öğrenrsnz ona gre yarışırsnız
 

0MG90

Üye
Benim araba taka ondan ama idare ediyor Yarın EU'ya açarım nick ile buraya yazarım kapışırız
 

Invoke

Üye
Pek iyi bir oyun değil bence millet parayla bişiler alıyor, yarışı kazanıyorlar her türlü, yenme ihtimalin yok, zevkli olmuyor dedi, bir arkadaş.
 

Uhops

Üye
Oyundayım şuan nick MAXIWORLDTR

- - - Eklendi - - -

adam 10 lv. d sınf arabası var ya nası iş
 

Uhops

Üye
evet 341mı ne yapıo


- - - Eklendi - - -

Az önce 300 000 para yaptım polisten kaçma şeyinde sonra bı k9 geldi kapana girdim 4 teker gitti. -2550 paramı aldlar. 300 000€ yaptıytım
 

0MG90

Üye
Sunucu kapalı falan diyor giremiyorum siz girebiliyor musunuz oyuna ?
 

tufless

Üye
Daha oynıyan yok mu yaa