EU'ya da açarım bi tane ama birşey sorucam arabaya neon falan hiç gelmedi yarış sonlarında çıkıyor dediler hiç çıkmadı bana bir de 1 milyona satılan arabalar sınırsız mı ?
EU'ya da açarım bi tane ama birşey sorucam arabaya neon falan hiç gelmedi yarış sonlarında çıkıyor dediler hiç çıkmadı bana bir de 1 milyona satılan arabalar sınırsız mı ?