need for speed underground 2 anlayanlar bi bakabilirmi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
need for speed underground 2 anlayanlar bi bakabilirmi ?
sıkıntıdan need for speed underground 2 oynamaya başladım 1 2 kere bitirmeme rağmen oyunu unutmuşum bayadır oynamıyordum 1 sene falan oynamadım şimdi oynamaya başladım açılan parçalar %100 oldu fakat oyunu tamamlama yüzdesi 92 de kaldı üstelik arabalar da çıkmıyor sokak yarışı yapıyorduk ya o arabalarda çıkmıyor yarış falan kalmadı word map mıdır nedir ordaki yarışların hepsini bitirdim ama %92 de kaldı ne yaptıysam bulamadım arabam subaru impreza wrx sti ve nissan 350z var bi yardım edin be
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Benim bildiğim tüm yarışlar bitince sokaktaki diğer arabaların dibinden gidiyorsun ve bi yazı çıkıncaya kadar ayrılmıyorsun.Ama dediğine göre o arabalar da yokmuş:hmmm
 
alien61

alien61

Üye
Haritada görünmeyen yarışlar var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
NiTr[O]gEn

NiTr[O]gEn

Üye
Gözükmeyen yarışlar var Kalanlarıda bulman lazım :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Buğra
Cevap
3
Görüntüleme
2K
Buğra
Darqos
Cevap
5
Görüntüleme
2K
Kingmortall
Cevap
3
Görüntüleme
717
onurgunay35
Cevap
8
Görüntüleme
834


Üst Alt