Kingmortall
Üye
need for speed underground 2 anlayanlar bi bakabilirmi ?
sıkıntıdan need for speed underground 2 oynamaya başladım 1 2 kere bitirmeme rağmen oyunu unutmuşum bayadır oynamıyordum 1 sene falan oynamadım şimdi oynamaya başladım açılan parçalar %100 oldu fakat oyunu tamamlama yüzdesi 92 de kaldı üstelik arabalar da çıkmıyor sokak yarışı yapıyorduk ya o arabalarda çıkmıyor yarış falan kalmadı word map mıdır nedir ordaki yarışların hepsini bitirdim ama %92 de kaldı ne yaptıysam bulamadım arabam subaru impreza wrx sti ve nissan 350z var bi yardım edin be


