tragedie
Emekli Yönetici
Need For speed Shift win7 de Çalıştıramadım(çözüldü)
arkadaşlar oyunu iki defa kurup sildim win7 de bir türlü çalıştıramadım bu oyunu
pc nin özellikleri 2,60 ghz intel pentium dual core işlemci
2 gb ram
512 mb nvıdia 8500 ekran kartı
oyunu c-r-a-c-k-leyip kurdum uyumluluk modunuda xp service pack 2 olarak ayarladım
işletim sistemim win7 64 bit
nerede hata yapıyorum çözemedim bilenler aydınlatırsa sevinirim
pc nin özellikleri 2,60 ghz intel pentium dual core işlemci
2 gb ram
512 mb nvıdia 8500 ekran kartı
oyunu c-r-a-c-k-leyip kurdum uyumluluk modunuda xp service pack 2 olarak ayarladım
işletim sistemim win7 64 bit
nerede hata yapıyorum çözemedim bilenler aydınlatırsa sevinirim
(w7 64bit)