Need For speed Shift win7 de Çalıştıramadım(çözüldü)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Need For speed Shift win7 de Çalıştıramadım(çözüldü)
arkadaşlar oyunu iki defa kurup sildim win7 de bir türlü çalıştıramadım bu oyunu

pc nin özellikleri 2,60 ghz intel pentium dual core işlemci

2 gb ram

512 mb nvıdia 8500 ekran kartı

oyunu c-r-a-c-k-leyip kurdum uyumluluk modunuda xp service pack 2 olarak ayarladım

işletim sistemim win7 64 bit

nerede hata yapıyorum çözemedim bilenler aydınlatırsa sevinirim
 
  • Beğen
Tepkiler: haltie


beluga48

beluga48

Üye
aynı dert benimde başımda.ama vin7 de çalıştıran bi arkadaşım var.ek olarak bişey yapmadığını sölüyor gayette düzgün çalışıyor
 
qimoo

qimoo

Üye
arkadaşlar oyuna girip atıyomu yoksa hiç girmeyip hatamı veriyo hata veriyosa hatada ne yazıyo söylerseniz yardım edebilirim ???
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
oyuna hiç girmiyor şimdide metro33 isimli oyunu kurdum onuna çalıştıramadım diyorumki d ye xp kurup oyunları onlamı çalıştırsam
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
hiç birşey yapmadım direk alkol ile kurdum oynuyorum...
Sizde niye öle bişey yaptı anlamadım...:hmmm (w7 64bit)
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
valla bende anlamadım kendimden şüphe etmeye Başladım acaba benmi yanlış yapıyorum diyorum ama oyun nasıl kurulur iyi biliyorum mesala pc de tom clanyx hawk var sonra call of duty modern warfare 2 var daha bir çok oyun var onları sorunsuzca kurup oynadım ama nfs shift ve metro33 isimli oyunları kuramadım bir türlü win 7 64 bit acaba ekran kartımmı kaldırmıyor
 
qimoo

qimoo

Üye
Windows 7 nin xp mode dan yararlanın derim ben size.
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
wi7 de o ö zellik var bir çok modda çalıştırabiliyorsun her modda denedim banamasın demedi farklı bir kaynaktan oyunları indiricem bakalım aynı sorunu yaşmama inş
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
ekran kartının güncellemesi son sürümmü acaba ondan yapıyor olmasın...:hmmm
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
win7 kendisi güncelliyor bütün donanımları oyunun içinde birde nvdia nın en son ekran driveri vardı onuda kurdum malesef olmadı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt