Haber Need for Speed: No Limits Geliyor !

    Konu Sahibi
Need for Speed: No Limits Geliyor !
Akıllı telefonlarda büyük ses getiren oyunlardan birisi olan Need For Speed MostWanted'tan sonra bu oyunla karşımıza çıkıyor.
Mostwanted'da olduğu gibi yine Firemonkeys ve EA Games yapımcılığında olan bir oyun. Oyunun şuanlık çıkış tarihi belli değil. Ama 2015 yılında çıkacağı kesin. Grafikler açısından mükemmel grafikleri var tahminimce en az 1 GB ram ister gibime geliyor


Beklemedeyiz...
Minimum Gereksinimler

  • iOS: iPhone 4S with iOS 6.1+
  • Android: API level 15, 1.21.2GHz processor, 1GB RAM, 800x600 screen res - GPU - Tegra 3, Adreno 302, PVR SGX543/545
Oyunun Videosu :
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Ve buda Ken Block'lu versiyonu :
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Son düzenleme:
Tepkiler: ÇaRşI 2387

byslmdq

Üye
Underground serisinin devamı gibi. Keşke PC versiyonu da olsaydı.
 

Emre

Üye
20 sene olmuş
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

PriZm

Üye
Videoyu izleyemiyorum ancak sürüş dinamiği açısından en iyisi olan nfs most wanted dan uzun bir süre sonra bu baya iyi gelecek.
 
Tepkiler: Invoke ve Dede

Anil-D

Üye
Bekliyorum gelsinde
 

afer459

Üye
haber için teşekkürler
 
Oyun ios icin cikti fakat sadece alman appstoreunda. Cunku oyun almanca dili var sadece. Oyun ici goruntuler
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Nextman

Emekli Yönetici
hitap şeklinize dikkat edin burası forum
 
Tepkiler: BurakTura
cok güzel oyun ya hep böyle bi oyun cıksa diyordum hemen gelse de paralıda olsa alıcam ^^
 
Oynanis,grafik ve ozellestirme adina cok guzel bir oyun geliyor..Hikayenin berbat edilecek olmasi ve serbest gezintinin olmamasi da buyuk eksileri suanda..Korkum da surekli internet baglantisi isteyecek mi soru isareti..Birde su ekranda nasil oynamamiz gerektigini gosteren surekli konusan basbelasi karakterlerin oyunun kalitesini nasil bozduguna bakin umarim kapatma secenegi koyarlar yoksa cihazi firlatirim ben...EA oyun isini son zamanlarda cok bozdu hadi bakalim hayirlisi..

 
Aynen kardeşim serbest gezinti olmassa kötü ya bide dediğin gibi şu karekterlerin konuşmasını kapatma olmalı kesinlikle
 
Uzun süredie kaliteli oyun çıkmıyordu bakalım ipad air ve s3 nasıl performans vericek
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Güzel bi yarış oyunu şarttı MW baymıştı artık,sabırsızlıkla bekliyorum.
 
    Konu Sahibi
Minimum gereksinimler ;

  • iOS: iPhone 4S with iOS 6.1+
  • Android: API level 15, 1.21.2GHz processor, 1GB RAM, 800x600 screen res - GPU - Tegra 3, Adreno 302, PVR SGX543/545