61semih Üye S.c.k.N' Alıntı: Şimdi kovuyormuşum Şaka bir yana konuyu açan arkadaş üstüne alınmasın ama bu konu delinin biri kuyuya taş atmış kırk akıllı çıkaramamış sözünü hatırlattı Genişletmek için tıkla ... bosver ya en azından sevıyelı konusmalar oluyor kavga vs cıkarmayan bır konu olmuş
S.c.k.N' Alıntı: Şimdi kovuyormuşum Şaka bir yana konuyu açan arkadaş üstüne alınmasın ama bu konu delinin biri kuyuya taş atmış kırk akıllı çıkaramamış sözünü hatırlattı Genişletmek için tıkla ... bosver ya en azından sevıyelı konusmalar oluyor kavga vs cıkarmayan bır konu olmuş
Amaru Shady Üye Konu Sahibi 61semih' Alıntı: bosver ya en azından sevıyelı konusmalar oluyor kavga vs cıkarmayan bır konu olmuş Genişletmek için tıkla ... benim konularımda öyle bi şey olmaz
61semih' Alıntı: bosver ya en azından sevıyelı konusmalar oluyor kavga vs cıkarmayan bır konu olmuş Genişletmek için tıkla ... benim konularımda öyle bi şey olmaz
Amaru Shady Üye Konu Sahibi MeeGo OS' Alıntı: Small teller nokia da yok s falan nokia forever Genişletmek için tıkla ... bir şey anlayamadım
MeeGo OS' Alıntı: Small teller nokia da yok s falan nokia forever Genişletmek için tıkla ... bir şey anlayamadım
Narutodth Üye Pondusss' Alıntı: ilk defa duydum Genişletmek için tıkla ... Bi ara adı sürekli 3g speed diye anılıyordu ama şimdi göremiyorum hiç
Pondusss' Alıntı: ilk defa duydum Genişletmek için tıkla ... Bi ara adı sürekli 3g speed diye anılıyordu ama şimdi göremiyorum hiç
Amaru Shady Üye Konu Sahibi Narutodth' Alıntı: Bi ara adı sürekli 3g speed diye anılıyordu ama şimdi göremiyorum hiç Genişletmek için tıkla ... olabilir benim o zamanlar ilgim yoktu
Narutodth' Alıntı: Bi ara adı sürekli 3g speed diye anılıyordu ama şimdi göremiyorum hiç Genişletmek için tıkla ... olabilir benim o zamanlar ilgim yoktu
Uruloki Üye Pondusss' Alıntı: yani bu S iyi bi şey Genişletmek için tıkla ... evet öyle olmuş gibi gözüküyor