muhsin15
Üye
-
Konu Sahibi
-
Bir değil iki değil telefonun bi patlamadigi kaldiHocam kullandığınız cihaz kendini ispat etmiş bir cihaz değil zaten. Şu an Nokia kadar sağlam cihazlar var emin olun. Bu biraz da şans işi. Aynı marka cihazlar bile bazen değişik değişik hatalar ve sorunlar çıkarabiliyor.
Şans işi diyorsun da, Nokia işi şansa bırakmıyordu. En iyisi için gerekeni yapıyordu ve böyle eksantrik sorunları bırak, normal hatalara bile yer vermiyordu. Sağlamdı ve gerçekten her yönüyle de muhteşemdi. Ayrıca şuan ki tüm teknik servisleri toplasan, Nokia Care etmezHocam kullandığınız cihaz kendini ispat etmiş bir cihaz değil zaten. Şu an Nokia kadar sağlam cihazlar var emin olun. Bu biraz da şans işi. Aynı marka cihazlar bile bazen değişik değişik hatalar ve sorunlar çıkarabiliyor.
Hakikaten öyle , adamın her fiyat her segment telefonunda kalite fışkırıyor . Düşse için acımıyor , en fazla çiziliyor diyorsun . 300 liralık telefonu da sağlam 1000 liralık telefonu da sağlam . Vazfeçemiyorum bu markadanŞans işi diyorsun da, Nokia işi şansa bırakmıyordu. En iyisi için gerekeni yapıyordu ve böyle eksantrik sorunları bırak, normal hatalara bile yer vermiyordu. Sağlamdı ve gerçekten her yönüyle de muhteşemdi. Ayrıca şuan ki tüm teknik servisleri toplasan, Nokia Care etmez
Nokia'nın kalitesini ben de takdir ediyorum. Ben kullandığı cihaz için demiştim hocam.Şans işi diyorsun da, Nokia işi şansa bırakmıyordu. En iyisi için gerekeni yapıyordu ve böyle eksantrik sorunları bırak, normal hatalara bile yer vermiyordu. Sağlamdı ve gerçekten her yönüyle de muhteşemdi. Ayrıca şuan ki tüm teknik servisleri toplasan, Nokia Care etmez
Nokia zamanla gelişir bir samsung gibi gelişmese de iyi satar@phasan Bak ne buldum Gmail'imde..
Daha önce o zamanlar haberini dahi yapmıştım, yaş ilerleyince sebeplerini unutmuşum
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
Bunu zaman gösterecek, ama benim hala umudum varNokia zamanla gelişir bir samsung gibi gelişmese de iyi satar
E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yeni oldugu için biraz zor olabilir ama yeni ekiple aynı ülkede biraz gelişme olabilirBunu zaman gösterecek, ama benim hala umudum var
Yeni oldugu için biraz zor olabilir ama yeni ekiple aynı ülkede biraz gelişme olabilir
E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bence 2 telefonla cıkmalı biri orta seviye biri amiral gemi olmalıYeniden ziyade, Android işletim sistemini kullanıp üst segment cihaz sunarsa insanlar değerlendirirler buna eminim.
Artık ekonomik cihaz doldu ortalık büyük oynamalı. Güçlü sistem, güçlü kamera, güçlü batarya, metal kasa bunlarla birlikte uçar. Hele ki Aksesuar çeşitliğine ve altına da sağlam servis aldı mı tamamdır
Pazardan öyle bir pay kapar ki herkes neye uğradığını şaşırır
Bence de, çünkü herkesin bütçesi ve kullanım alanları farklı oluyor.Bence 2 telefonla cıkmalı biri orta seviye biri amiral gemi olmalı
E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Herkes hitap etmezse gelişmez aslaBence de, çünkü herkesin bütçesi ve kullanım alanları farklı oluyor.
-ki 2017'de üst seviye bir cihazla piyasaya tekrar giriş yapacağını söylemişti, hatta Ali İnanç'ta haberini yapmıştı.
Umarım bu sefer kullanıcı ve tüketicilerine kulak verip hareket eder.
Ben de onu dile getirmiştim bir üst mesajdaHerkes hitap etmezse gelişmez asla
E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bekleyıp görelimBen de onu dile getirmiştim bir üst mesajda
Neyse, hayırlısı diyelim..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?