neden bole oluyor yav ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
neden bole oluyor yav ?
ya benim pc bazen mavi bi ekran geliyo windows bir sorunla karsılastı vezarar gormemesi için kapatıldı diyo neden bole yapıyo olabilir ben anlamadım yavv
 

DefectoR

Üye
bazı şeyler vardır insanların yardım alıp yapabileceği, ama bazı şeyler vardır insanlar yardım alsa da o işin içinden çıkamayacağı... arkadaş arabanın anahtarının deliğini göstermiş tak çalıştır diyor ama biz diyoruz ki bu araba nasıl çalışır bence işi bilene bırakmak gerek sistemine zarar vermemen için
 
    Konu Sahibi

evet haklısın ben de ole yapayım
 

kKORAY06

Üye
kardeşim kalıbımı basarım ki bozukluk harddiskinde aynısı banada olmuştu
 

eldergod

Üye
kardeşim kalıbımı basarım ki bozukluk harddiskinde aynısı banada olmuştu

Evet sorun %70 hdd de birde pc çalışırken fazla ısınıyomu ona bak işlemci fazla ısınınca pc yavaşlıyor kasıyor ve bluescreen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...