neden Blackberry Konusu yok?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
JBelieber

JBelieber

Üye
    Konu Sahibi
neden Blackberry Konusu yok?
Blackberry oyunlarının,programlarının ve temalarının paylaşıldığı bir konu mu ? baş konu mu artık herneyse ondan niye yok???
 


JBelieber

JBelieber

Üye
    Konu Sahibi
sanırım pek fazla bakan yok.gerekli uygulama,oyun vs. bulamıyorum.sorunlara bakanda yok :dry:
 
mstf_l

mstf_l

Üye
cunku telefonu fazla kullanan yok kullanan olsa elbette yardımcı olan olur kimse zorla bb bolumune bakamaz sonucta
 
Jrcan1

Jrcan1

Üye
tempestshine bakımlara başlamış bile. :D Ben türkiye'de daha fazla blackberry kullanıcısı var sanıyordum :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt