Ne Tür Ekran Kartı Önerirsiniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

● aLuvi ●

Üye
Ne Tür Ekran Kartı Önerirsiniz ?
Arkadaşlar benim şu anki ekran kartım oyunlarda kasmaya sebep olduğu için yeni bir ekran kartı almayı düşünüyorum yani oyunları düzeyde 4 yıl götürecek bir ekran kartı lazım aslında benim aklımda bir ekran kartı var ATİ RADEON HD 6870 eğer güzel birşey çıkmazsa bunu alacağım sizin öneriniz nedir bu konuda ?
 


PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
ya tabiki 6870 cok güzel bi kart ama 100 tl falan daha verebilme sansın varsa
bu kartı öneririm.
 

oceanbeachclub

Üye
gıgabyte 5850 256 bit 10 numara çift fan
 
KuSurSuz^Kinq*

KuSurSuz^Kinq*

Üye
Nvidia dan sasma derim ati alırsan kasma vb problemler cıkar sorunsuz bunu öneririm bilgisayar toplayacagım ona göre secmistim!:
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
gts 450 nerde 6870 nerde:D bu arada bu kartlarda ne kasması onu anlamadım
 

● aLuvi ●

Üye
Ali onu sevdim ama fiyat bayaa pahalıymış ya 600 TL :hmmm
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
evet güzel kart:Dfiyat aralıgın ne?
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye

buda cok güzel bi karttır.
 
DarKeXRam

DarKeXRam

Üye
Ali'nin önerdiği saphire'i şiddetle tavsiye ederim. en iyisi
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
parasıda cok güzel ama:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt