gayretlibelal
Üye
-
Konu Sahibi
-
fiyat aralığını belirtmemişşin ama sana önerebileceğim bazı telefonlar var mesela n8 tavsiye ederim güzel telefon yada ben beğeniyorum
adam symbiandan çok çekmiş kurtulmak istiyo sen symbianlı n8 öneriyorsunama tavsiyen güzel optimus black bence de alınabilecek en iyi smartphone lardan biri. nova display özelliği çok dikkatimi çekti çünkü güneşte ekranın parlaklığı otomatik olarak ayarlanıyormuş bu da güneşten dolayı ekranı görememe sorununu ortadan kaldırıyo. wifi direct internet ve veri transferi hızını hat safhaya çıkartıyor buda müthiş. bu zamanda şarj sıkıntısı çekmeyen telefon kullanıcısı neredeyse yokken %50 şarj tasarrufu sağlamasına zaten diyecek söz yok. uzaktan yardım seçeneği teknik desteğin ne kadar sağlam olduğunun bi göstergesi. fiyatı da diğer smartphone lara göre daha uygun. bence tercih edilebilecek bir cihaz.
n8 güzel bir telefon ama mesaj atmakta zorlanmıcam bişey olsa daha iyi olur hemde bu fiyata
sybian benimde hayran oldugum bişeydi ama biraz bişey yükleyince donuyo yavaşlıyo özeliklede müzik çalar müziklerin bi çocugunu görmüyo
ben atıyorum kütüpaneyi yenile diyorum ama olmuyo sadece müzikleryin yarını görüyo
----------Eklendi @ 18:28:18 ---------- Yazıldı @ 18:26:51 ----------
ben iphone 4 çok begendim klawyede takılıyo büsrü özeligi var ama pahalı ona benzeyen bişey olması samsugda ola bilir
arkadaşlar niye tartışıyorsunuz ki? kardeşimiz DOKUNMATİK ve KLAVYELİ diye belirtmiş ama sizin dediklerinizde klavye yokN8 öneren arkadaşa göre onu E7 olarak değiştirirsek olur
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?