Ne olur yarımcı olun ya Lütfen :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mesberado

Üye
    Konu Sahibi
Ne olur yarımcı olun ya Lütfen :(
Bende ıphone 3g 4.0.2 var.Bana ne yapcağımı baştan biri anlatabilirmi lütfen program oyun fln atamıyorum sürümünü mü düşürmem gerekiyor daha sonra ne yapmalıyım lütfen detaylıca anlatın herkese teşekkür ederim şimdidden:ağlarım:
 
hakankurban

hakankurban

Üye
iphone sorunlarınızı çözelim bölümünde anlattım hata alırsan yaz yardımcı olalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt