ne olur yardım lütfen (mesaj gönderemiyorum) !!!

Sponsorlu Bağlantılar

kursatalpkaan

kursatalpkaan

Üye
    Konu Sahibi
ne olur yardım lütfen (mesaj gönderemiyorum) !!!
arkadaşlar 3 gündür mesaj gönderemiyorum online işlemlerden birşeyleri kurcaladım ondan sonra böyle oldu hiçbirşekilde hiçbirtelefondan benim hattım ile mesaj gönderemiyorum 2222 ye ile gönderemiyorum kafayı yemek üzereyim ayarların falan hepsi doğru ama gitmiyor online işlemlerden falan düzelttim ama yine gitmiyor lütfen yardım edin yoksa c6 yı parçalıcam 1!!
 


kursatalpkaan

kursatalpkaan

Üye
    Konu Sahibi
hiçbir fikri olan tecrubesi olan yokmu arkadaşlar lütfen :(
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
mesaj servis numarasını degıstırmis olabilirmisin
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Online işlemlerden değişiklik yaptım diyorsun hattını sınırlamış olabilirsin. Hattını başka telefonda denediğinde yine aynı sorun devam ediyor mu ?
 
kursatalpkaan

kursatalpkaan

Üye
    Konu Sahibi
evet hattımı başka telefona taktım hala mesaj atmıyor. servis numaramda doğru eminim. evet hattı kısıtlamıs olabilirim nasıl düzeltecem
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
evet hattımı başka telefona taktım hala mesaj atmıyor. servis numaramda doğru eminim. evet hattı kısıtlamıs olabilirim nasıl düzeltecem

Sınırlamayı online olarak yapılabilmekte fakat tekrar aktif etmek için genelde kısıtlamayı kaldırmak için müşteri hizmetlerini aramak durumunda kalınıyor. O yüzden müşteri hizmetlerini arayarak yapabilirsiniz.

Size çok zor bir ihtimalde olsa şunu da söylemek isterim diyelim ki SMS paketiniz var ve süresi bitmedi hattınızda da -2 TL bakiye var diyelim. Siz online işlemlerden avans bakiyeyi kapatırsanız yani eksiye düşmeyi kapatırsanız paketiniz olsa dahi sms gönderemezsiniz. Normal şartlarda eksi bakiyede sms gönderebilirsiniz fakat eksiye düşme özelliğinizi kapattığınızda hattınız eksi bakiyede duruyorsa sms falan gönderemezsiniz. Umarım anlatabilmişimdir.

----------Eklendi @ 17:41:44 ---------- Yazıldı @ 17:39:49 ----------

Yani eğer dediğim gibi birşey yaptıysanız hattınız eksi bakiyedeyken avans bakiyeyi kapattıysanız TL yükleyerek hattınızı eksi bakiyeden kurtarmanız yeterlidir sorununuz çözülür.
 
kursatalpkaan

kursatalpkaan

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim sen bi dahisin :D bak şu an -1 tl var benim normalde turkcell -8 e kadar gidiyor ve arama falan yapabiliyorsun ama şu an denedm tl yükleyin dior yani sorun senin dediğin gibiymiş avansı mı ne kpatmısım :D nasıl düzeltecem peki
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
kardeşim sen bi dahisin :D bak şu an -1 tl var benim normalde turkcell -8 e kadar gidiyor ve arama falan yapabiliyorsun ama şu an denedm tl yükleyin dior yani sorun senin dediğin gibiymiş avansı mı ne kpatmısım :D nasıl düzeltecem peki

Sorunun anlaşılmasına sevindim dostum :) TL görüntüleme alanın alt tarafında bununla ilgili bilgi bulunmakta o bölümde açma/kapatma işlemini gerçekleştirebiliyorsunuz. Fakat bunu yapmanızla düzelmeyebilir. Benim size tavsiyem önce TL yükleyip hattınızı eksi bakiyeden kurtarmak ardından da isterseniz eksiye düşmeyi tekrardan aktif etmenizdir.
 
kursatalpkaan

kursatalpkaan

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler dostum konu kilitleneilir hallettim. dediğin gibi önce tl yükledim sonra ordan geri aktifleştirdim sorun çözüldü Allah razı olsun
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
teşekkürler dostum konu kilitleneilir hallettim. dediğin gibi önce tl yükledim sonra ordan geri aktifleştirdim sorun çözüldü Allah razı olsun

:rica: Sorun çözüldüğüne göre konu kilitlenmiştir.
 


Üst Alt