Ne içerdiniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nazy

Üye
su olduğunu sanmıyorum ama varsa Rakı vardır kesin



Bence Rakı Yoktur Orda
Rakıya Sadece Türk ler Dayana Bilir
Aslan Sütüdür O

Yabancıların Rakıyı Kaldırabileceğini Düşünmüyorum
Nede Olsa Türklere Özgü Bir içki

Bunlar, Biz AB ye girnce Rakıyıda Yasaklarlar
 

içenler düşünsün dicem
 
hepsini bir havuza döküp içinde yüzmek isterim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...