sefkann
Üye
Naziler, Amerika ve Irak Üçgeni
2. Dünya Savaşını hava üstünlüğü ile kazanan Amerika Birleşik Devletleri, Almanyayı teslim aldığında inanılmaz bilgi, belge ve silahlar ile karşılaştı. Bunların dışında en önemlisi ise Nazileri, aynı zamanda Adolf Hitleri iktidara taşıyan gizli örgütlerin, Dünyadışı varlıklarla temasa geçtikleri ve onlardan elde ettikleri bilgilerle Uçandaireler, füzeler hatta atom bombası yaptıklarını da öğrendiler. Ne varki batıda Fransa, doğuda da Sovyet cephesinde çarpışan Almanyanın gücü tükenmişti ve iki koldan saldırıya geçen müttefikler tarafından mağlup edildiler.
Amerikalıların ilk işi ne kadar Alman bilim adamı varsa, başta Von Braun olmak üzere hepsini Amerikaya götürmek oldu. Çünkü istihbarat bilgileri onlara füze teknolojisinin gelecekte çok büyük önem kazanacağını gösteriyordu.
2005 yılı içinde gazetelerde yer alan bir haberde İtalyan Benito Mussolininin silah uzmanı kişinin bir demeci çıkmıştı. Savaş sırasında Almanyaya giden bu uzman Hitlerle görüşmüştü. Konu savaşın akıbeti ne olacaktı. Bir ara Hitler, İtalyan uzmanı gizli bir üsse götürüp, Alman Bilim adamlarının yaptıkları Uçandaireyi göstermişti. Bu çok hızla uçan gemi ile müttefiklerin savaş uçaklarını vurmak çok kolay olacaktı. Böylece de savaşı kazanacaktı. Olay bize bilim kurgu gibi geliyor olsa da bunlar birçok kitapta yer aldı ve yayınlandı.
Türkiyede ise Turgut Gürsanın yazdığı Hitler Almanyasının Gizli Tarihi (2006) ve Yeraltındaki Gizli Dünyalar (2005) adlı kitaplarda yer alan bilgilere göre, Nazileri iktidara taşıyan Thule örgütünün iki bayan medyumu, Aldebaran Yıldız Sisteminde yaşayan bir uygarlıktan bilgiler almışlardı. Bu bilgiler arasındaki en önemli olanı uçan daire olarak tanımladığımız uzay aracı yapımıyla ilgili olanlardı.
Hitler bu bilgileri dünya dışı varlıklar aracılığıyla aldıysa ki durum onu gösteriyor, Amerikalılar da Almanyayı işgal ettiklerinde de bu uçandaireleri alıp ABDye götürdüler. Burada şunu hatırlamakta fayda var; televizyonlarda yıllardır yayınlanan X-FİLES yani Gizli Dosyalar dizisinde, bu konular çok sık bir şekilde işlenmiştir. Bugün Amerikalıların ellerinde uzay gemisi var, ya Amerikan topraklarına düşen ve ele geçiren ya da savaştan kalma, fakat bir tek nokta var: bu gemileri çalıştıracak enerji sistemini hala çözmüş değiller.
Naziler 1930larda ırkçılık propagandaları yaparken köklerinin Aryan ırkına kadar dayandığını, bunun da Sümerlilere dayandığını iddia etmişlerdi. Arkeolojik kazılardan elde edilen nesneler ve tabletlerin incelenmesiyle çözüme ulaşan Sümer dil yapısı, Sümerlilerin Altay Dağlarından Mezopotamyaya göç eden bir Türk kavimi olduğu konusunu da gündeme getirmiştir. İlginç olanı ise dış uzaya olan merakları ve araştırmalarıdır. Sümer halkı, birdenbire modern kentler kurarak medeni bir toplum olmuşlardır. Tıpta, matematikte, astronomide çağının diğer uygarlıklarına göre oldukça ileri giden Sümerlilerin bir kraliyet yazıtındaki (Enuma Eliş = Yaratılış Destanı) şu sözler ilginçtir:
4- İslam alimlerinin el yazması olan bu kitaplarda inanılmaz teknolojik bilgiler ile uzay gemileri yapmak, çalıştırmak üzere de bilgilerin bulunduğunu tahmin ediliyor. Sonuç İslam ülkeleri ellerindeki en değerli hazineyi böylece Amerikalılara kaptırmış oldular. Bu arada Bağdatın altında da dünya dışı varlıkların, hatta Marduk gezegeninden gelenlerin bıraktıkları izleri de araştırıyorlardı. Bu nedenler Amerikanın neden Irakı işgal ettiğini açıkça gösteriyordu.
Bir ilginç gelişme de Irak Savaşı 2003te başlamadan kısa bir süre önce Amerikan Başkanı Bushun kongreye sunduğu bir bütçe teklifi idi. Bu projeye göre Amerikalı bilim adamları üç yıl boyunca dünya dışı varlıkların izlerini araştıracaklardı. Bush bunun için beş milyar doları kongreden istiyordu ve parayı da almıştı. Büyük maddi gider gerektiren bir savaşın hemen öncesinde böyle büyük miktarda bir paranın görünüşte savaşla ilgisi olmayan bir projeye yani dünya dışı varlıkların araştırılmasına aktarılması ve bu olayın zamanlaması sizce de enteresan değilmi?
kaynak:
2. Dünya Savaşını hava üstünlüğü ile kazanan Amerika Birleşik Devletleri, Almanyayı teslim aldığında inanılmaz bilgi, belge ve silahlar ile karşılaştı. Bunların dışında en önemlisi ise Nazileri, aynı zamanda Adolf Hitleri iktidara taşıyan gizli örgütlerin, Dünyadışı varlıklarla temasa geçtikleri ve onlardan elde ettikleri bilgilerle Uçandaireler, füzeler hatta atom bombası yaptıklarını da öğrendiler. Ne varki batıda Fransa, doğuda da Sovyet cephesinde çarpışan Almanyanın gücü tükenmişti ve iki koldan saldırıya geçen müttefikler tarafından mağlup edildiler.
Amerikalıların ilk işi ne kadar Alman bilim adamı varsa, başta Von Braun olmak üzere hepsini Amerikaya götürmek oldu. Çünkü istihbarat bilgileri onlara füze teknolojisinin gelecekte çok büyük önem kazanacağını gösteriyordu.
2005 yılı içinde gazetelerde yer alan bir haberde İtalyan Benito Mussolininin silah uzmanı kişinin bir demeci çıkmıştı. Savaş sırasında Almanyaya giden bu uzman Hitlerle görüşmüştü. Konu savaşın akıbeti ne olacaktı. Bir ara Hitler, İtalyan uzmanı gizli bir üsse götürüp, Alman Bilim adamlarının yaptıkları Uçandaireyi göstermişti. Bu çok hızla uçan gemi ile müttefiklerin savaş uçaklarını vurmak çok kolay olacaktı. Böylece de savaşı kazanacaktı. Olay bize bilim kurgu gibi geliyor olsa da bunlar birçok kitapta yer aldı ve yayınlandı.
Türkiyede ise Turgut Gürsanın yazdığı Hitler Almanyasının Gizli Tarihi (2006) ve Yeraltındaki Gizli Dünyalar (2005) adlı kitaplarda yer alan bilgilere göre, Nazileri iktidara taşıyan Thule örgütünün iki bayan medyumu, Aldebaran Yıldız Sisteminde yaşayan bir uygarlıktan bilgiler almışlardı. Bu bilgiler arasındaki en önemli olanı uçan daire olarak tanımladığımız uzay aracı yapımıyla ilgili olanlardı.
Hitler bu bilgileri dünya dışı varlıklar aracılığıyla aldıysa ki durum onu gösteriyor, Amerikalılar da Almanyayı işgal ettiklerinde de bu uçandaireleri alıp ABDye götürdüler. Burada şunu hatırlamakta fayda var; televizyonlarda yıllardır yayınlanan X-FİLES yani Gizli Dosyalar dizisinde, bu konular çok sık bir şekilde işlenmiştir. Bugün Amerikalıların ellerinde uzay gemisi var, ya Amerikan topraklarına düşen ve ele geçiren ya da savaştan kalma, fakat bir tek nokta var: bu gemileri çalıştıracak enerji sistemini hala çözmüş değiller.
Naziler 1930larda ırkçılık propagandaları yaparken köklerinin Aryan ırkına kadar dayandığını, bunun da Sümerlilere dayandığını iddia etmişlerdi. Arkeolojik kazılardan elde edilen nesneler ve tabletlerin incelenmesiyle çözüme ulaşan Sümer dil yapısı, Sümerlilerin Altay Dağlarından Mezopotamyaya göç eden bir Türk kavimi olduğu konusunu da gündeme getirmiştir. İlginç olanı ise dış uzaya olan merakları ve araştırmalarıdır. Sümer halkı, birdenbire modern kentler kurarak medeni bir toplum olmuşlardır. Tıpta, matematikte, astronomide çağının diğer uygarlıklarına göre oldukça ileri giden Sümerlilerin bir kraliyet yazıtındaki (Enuma Eliş = Yaratılış Destanı) şu sözler ilginçtir:
KRALİYET GÜCÜ BİZE GÖKLERDEN GELDİĞİ ZAMANBu ifade bu bilgilerin temelini oluşturan cümledir. Bir kabile normal şartlar altında aniden 150-200 bin yıllık bir sıçramayla bir uygarlık seviyesine gelemez. Peki Amerikalıların Sümer Uygarlığına ilgi duymalarının nedeni nedir?
1- Almanyayı mağlup ettikten sonra elde ettikleri bilgi, belge ve araçlar Sümer Uygarlığını kuran ve bu halkı eğiten dünya dışı varlıklara dayanmaktadır.2- 1969 yılında California Üniversitesinde görev yapan bir profesör, uzun süren çalışmalarını yazdığı bir kitapta toplamıştı. Bu profesöre göre Sümerlilerin tek başlarına böyle bir medeniyete ulaşamadıklarını, ancak dış alemden, uzaydan gelen insanların yardımlarıyla ulaşabileceklerini iddia etmişti.
3- Peki Amerika neden Irakı işgal etti? Bu sorunun cevabı ise çok kolaydı. Amerikan askerleri Bağdata girer girmez doğruca Bağdat Kütüphanesine gittiler. 300-400 Iraklı ile birlikte kütüphanedeki 62 bin kitabı aldılar. O saatlerde tüm dünya Irak askerlerinin Amerikalılara karşı topraklarını savunmalarını bekliyordu. Irak çok kolay bir şekilde teslim oldu ve Saddam devrildi. Ama en önemli operasyon başarı ile gerçekleşti ve kitaplar toplandı.4- İslam alimlerinin el yazması olan bu kitaplarda inanılmaz teknolojik bilgiler ile uzay gemileri yapmak, çalıştırmak üzere de bilgilerin bulunduğunu tahmin ediliyor. Sonuç İslam ülkeleri ellerindeki en değerli hazineyi böylece Amerikalılara kaptırmış oldular. Bu arada Bağdatın altında da dünya dışı varlıkların, hatta Marduk gezegeninden gelenlerin bıraktıkları izleri de araştırıyorlardı. Bu nedenler Amerikanın neden Irakı işgal ettiğini açıkça gösteriyordu.
Bir ilginç gelişme de Irak Savaşı 2003te başlamadan kısa bir süre önce Amerikan Başkanı Bushun kongreye sunduğu bir bütçe teklifi idi. Bu projeye göre Amerikalı bilim adamları üç yıl boyunca dünya dışı varlıkların izlerini araştıracaklardı. Bush bunun için beş milyar doları kongreden istiyordu ve parayı da almıştı. Büyük maddi gider gerektiren bir savaşın hemen öncesinde böyle büyük miktarda bir paranın görünüşte savaşla ilgisi olmayan bir projeye yani dünya dışı varlıkların araştırılmasına aktarılması ve bu olayın zamanlaması sizce de enteresan değilmi?
kaynak:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
