Natural Recorder Sx1 Için Varmı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
infazcı-konan

infazcı-konan

Üye
    Konu Sahibi
Natural Recorder Sx1 Için Varmı ?
bir türlü uygun olan bir program bulamadım bulduklarımda çalışmadı sx1e uygun gelen giden aramaları kayıt edeceğimiz programı varmı????
 
Zero

Zero

Üye
Psiloc Erecorder SX1'de çalışıyor. Deneminizde fayda var..

Güncel programların çoğunluğu Symbian Os7 ve Os8 için üretilmektedir.. veya üretilse bile Program kırıcılar En yaygın versiyon üzerinde çalışmaktadırlar..
Dolayısıyla kaçınılmaz olarak güncel programlar edinmek her geçen gün zorlaşacaktır..
Zamanla eski versiyonları bulmanın dahada zorlaşacağı düşünülürse, en iyisi kendi arşivimizi sağlam tutmak..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt