Haydar
Emekli Yönetici
Nasser: "PSG 3-4 oyuncu alacak"
Paris Saint Germain Başkanı, gelecek sezon Devler Ligi'nde mücadele edeceklerini hatırlatarak üç ya da dört futbolcu transfer edeceklerini söyledi.
Ligue 1'de sezonu Montpellier'in ardında ikinci sırada tamamlayan Paris Saint-Germain, Şampiyonlar Ligi'nde başarılı olmak için kadrosunu güçlendirmek istiyor.
Kulübün Katarlı Başkanı Nasser Al-Khelaifi, RMC'ye yaptığı açıklamada, "Takımı yeniden yapılandıracağız. Üç ya da dört futbolcu transfer ederek kadromuzu güçlendirmek istiyoruz. Gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nde mücadele edeceğiz ve başarılı olmak için buna ihtiyacımız var." dedi.
PSG'nin transfer için 100 milyon avro bütçe belirlediği yönündeki söylendilere de cevap veren Al-Khelaifi, "Bunlar sadece dedikodu. Hiç bir yerde böyle bir açıklama yapmadım. Biz PSG'nin yeniden yapılanması için çabalıyoruz. Yeni tesis ve statyum konusuna önem veriyoruz." şeklinde konuştu.
Ligue 1'de sezonu Montpellier'in ardında ikinci sırada tamamlayan Paris Saint-Germain, Şampiyonlar Ligi'nde başarılı olmak için kadrosunu güçlendirmek istiyor.
Kulübün Katarlı Başkanı Nasser Al-Khelaifi, RMC'ye yaptığı açıklamada, "Takımı yeniden yapılandıracağız. Üç ya da dört futbolcu transfer ederek kadromuzu güçlendirmek istiyoruz. Gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nde mücadele edeceğiz ve başarılı olmak için buna ihtiyacımız var." dedi.
PSG'nin transfer için 100 milyon avro bütçe belirlediği yönündeki söylendilere de cevap veren Al-Khelaifi, "Bunlar sadece dedikodu. Hiç bir yerde böyle bir açıklama yapmadım. Biz PSG'nin yeniden yapılanması için çabalıyoruz. Yeni tesis ve statyum konusuna önem veriyoruz." şeklinde konuştu.
