Hoş bir uygulama tşkler paylaşım için fakat keşke bütün harfler büyük-küçük yazma seçenekleri yerine SeSSiZ HaRFLeR BüYüK yada BiRbÜyüK biR kÜçÜk olsaydı çok daha güzel ve havalı olurdu msjlar : | bilen arkadaşlar için soruyorum sahiden bu editlenerek yapılamaz mı?
indirdim bir sorun olmadı telefonun hafızasına yukledim hafıza kartından ama daha sonra hafıza kartını pc ye takınca setup sis dosyasını eset kill phone virus olarak algıladı. anlamadım şimdi virüslü mü değil mi. setup sis dosyasını sildim hafıza kartından ama telefonun hafızasında nasms hala kullanıyorum. neyse
Öncelikle emegine saygı kardeş. Ufak bir sorum olacak bu programı kurduktan sonra telefonun orjinal mesaj programını devre dışı bırakmak gibi bir durum söz konusu olamaz mı? her defasında alıcı numarası yazmak durumunda kalıyorum