NaSMS 1.3 Son Versiyon

kurdum dosya bozuk hata veriyor napabilirim 6600 kullanıyorum
 

XXPOXX

Üye
sağol bu program 7610 da çok işe yarar
 
Paylaşım için teşekkürler
 

proo2000

Üye
saol kardeş ellerine sağlık
 
ful yapmak için kod yokmu full yap diyorda
 

akababa

Üye
işe yaramaz karakter sayısını uzatmıyomu 160 da tıkanıp kalıyos
 

metboy38

Üye
elinw saglık kardes süper hemde 6670 iki msj olarak gidiyordu bulla yazıyom tek gidiyor yani tek kelime süper
 
kardeş o sürümü banada yollarmısın ve nasıl kullanacağımıda yazarmısın saygılar
 

hadimcik

Üye
Allah tuttuğunu huri etsin
 
Arkadaşlar mesaj ayarlarında karakter desteyi tüm telefonlarda yani nokialarda "Tam" olarak gösteriliyor.Onu deyişerek türkce karakterlerdende kullana bilirsiniz.Ben yapıyorum ve masraf bile olmuyor.Bi deneyin bakın noluyor.Her kese uğurlar...Program içinde teşekkürler