Çk ilgilenen yokta uğraşman iyi olmuş.Bn okulda dinlemedim.Dershaneyi bekliorm.Bakcam ama notlarına.
Allah kolaylık wersin..
Ama biraz daha renkli yaparsan sıkmaz.Göz zevki en başta gelir.Başlıkları kırmızı yapsaydın

ÖSS hazırlıksın snde sanırım.Hfta sonu inş hayırlısı olur YGS hepimize.