nasıl oluyor bu?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ßurçiN

Üye
    Konu Sahibi
nasıl oluyor bu?
geçen gün nod32 demo 30 günlük versiyonu yükledim kalan gün sayısı
 

karides

Üye
Eğer *****'lenmezse 30 gün sonra kapatır kendini dostum. Çıkan bilgiye aldınma derim ben. Ha *****'ledin diyorsan o başka tabi
 
Yada fix yüklemiş olabilirsin,
 
fixli indirmişsindir muıhtemelen
 
yani o rakamdaki kalan gün sayısı kadar kullanabilirsin yanılmıyorsam 45719 yıllık fix o güncellemeleri de yapan bir sürüm olan 2.70 sürümünü kullanıyorsun zannedersem (aynı sürümü bende kullanıyorum )
 
araştırdım ve buldum
Eset artık bu seri için güncelleme üretmediğinden güvenlik açıklarını da kapatmıyormuş
bu yüzden fix kullanıcılarına da programı kapatma güncellemesini bir ila iki ay içerisinde gönderiyormuş
ancak fix programın eset ile bağlantısını kesiyor olduğundan program kullanılabiliyormuş

ancak dediğim gibi güvenlik açıkları sayısız

Forumda programlar/güvenlik bölümünde yeni sürümü serverları ve Türkçe olarak paylaşımım var
güvenlik açıkları da diğer tüm anti lerden daha az denemenizi öneririm
Ülkedeki en büyük ikinci hack sitesini yönetiyorumbu yüzden saldırı da bizzen bana oluyor

çoğu zaman eset smart security ile sorunu daha başlamadan halletmiş oluyorum
(katı kurallı koruma modu var)
 
***** lenmiş arkadaşım o ama merak etme 10 günden fazla kullanamazsın karalisteye alınırsın NOD32 Tarafından güncellmeyi kapatırsan problem olmaz ama o zamanda tehlikelere açık olursun yeni virüsler karşı bağışıklık olmaz bence kaldırıp demo versiyonunu kur derim......
 

Laz¥

Üye
Bende bunun fix ini bulacam diye bir virus bulaştı bilgisayara anası ağladı ondan sonra karspersky den devam ettim
 

ninjaa

Üye
dostum kullandıgın sürümü kaldır baya eski nod32 nin yeni antivürüs sürümlerini yükle.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...