nasıl bişeysin sen böle

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
nasıl bişeysin sen böle



[/URL][/IMG]yeni bebegim
 
Tepkiler: FatoŞ

pelın_

    Konu Sahibi
pc ye atıyorum dudrun yahu

- - - Eklendi - - -

resımler kotu bılıyorum cunku dandık bı tlf la cektım
 
Tepkiler: .SeRDaR.

.SeRDaR.

Üye
güzel değil beğenmedim.
 

KayraBey

Üye
Çok sıradan...Seni yansıtmıyor bence...



Çok cemil ipekçi gördüm kendimi
 
Tepkiler: Oğuzhan ve FatoŞ

doctorrr

Üye
ninemin ayakkabılarına benziyor
 

M. tAHA

Üye
çok sıradan : leopar desenliolabilitdi
 
Ayakabın altına isim mi ne yazılıyordu evde kalanalrın kısmeti açılsın diye
öyle bişey vardı aklıma gelmedi
 

pelın_

    Konu Sahibi
size bı küserım çok şeker tam çekemedım altı ve topukalrı pembe
 

FatoŞ

Üye
Güzel Çekim Olmamış
 

M. tAHA

Üye
anca ayaklar altına lırsın zaten takımı bu sekılde (kırılma)
 

pelın_

    Konu Sahibi
Tepkiler: M. tAHA
urasmayin ablamla. : ne giyse yakisir tabi (ustune cuval giyse ertesi gun moda olur.) siz ne anlarsiniz.
 

pelın_

    Konu Sahibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...