Bilen birisi varsa bekliyorum.Bi arkadaş el nargilesi almış küçücük sokağa çıkarken yanıma almayı düşünüyorum o derece sevimli bir şey.Alçak arkadaş yüzüne tiryaki olduk iyi mi ^.^ Ama ben istersen şuan bırakırım çok iddialıyım (qapaq)

bu gün ilk kez denedim ve ipin ucu koptu sanrm yarn tekrar içicem![]()
neli tavsiye edersin![]()
Ya ben normalde pek içmezdim ama şu cep boyu nargile iyice hoşuma gitti.Muz, elma (zaten sevmeyen yok) falan çok sevilir.Ben en çok cappuccino + süt seviyorum.Eğer öyle bir imkanın var ise dene bence.

kapiçino süt mü yoktur ya oylesi![]()
Böyle frappe - nesquik kırması bir şey oluyor çok iyi ya 
Bilmiyorum süper oluyor vallaBöyle frappe - nesquik kırması bir şey oluyor çok iyi ya
![]()
kendin mi hazrladn bi cafede mi aldn

Benim arkadaşım kafenin sahibi.Onda denedim sonra malzemelerini aldım, nasıl karıştıracağımı falan öğrenip hazırladım işte ^.^ Yakın arkadaşım olduğundan bize değişik değişik aromalar getirip tattırıyor![]()
he işte bizde o imkan yok ama nargile almayı düşnyorum babamı ikna edersem 30 liraya buldum
(qapaq) Demekki neymiş, büyüyünce kafesi olan birisiyle arkadaş olmalıymışsın 
Ne yalan söylim baban olsam izin vermezim(qapaq) Demekki neymiş, büyüyünce kafesi olan birisiyle arkadaş olmalıymışsın
![]()
yok şimdi ben alrm bana kullandrmaz 
yok şimdi ben alrm bana kullandrmaz
![]()
Çocuğum olacak nargile alacakta ben evdeyken onu tüttürecek ^.^ Boş nargile bulursa neden olmasın 
Bende o anlamda söyledim zatenÇocuğum olacak nargile alacakta ben evdeyken onu tüttürecek ^.^ Boş nargile bulursa neden olmasın
![]()

konunun amacını değiştirme![]()
Neyse ben uyuyacaktım güya.Hadi kalın sağlıcakla.Daha doğrusu kal, bi tek sen varsın şuan ^.^
TerbiyesizNeyse ben uyuyacaktım güya.Hadi kalın sağlıcakla.Daha doğrusu kal, bi tek sen varsın şuan ^.^

