Maxis_
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ben sabit konuların birinde bişey gördüm o dikkatimi çok çekti. Ve zamanında binlerce konu açan binlerce cevap veren kişiler nedense 2010 ve 2011 den sonra hiç uğramamış durumda. Galiba forumda gruplaşma veya kavga olmuş gibi düşündüm ama kimsenin psikolojisini bilemem tai. Eskiler diyoruz ya gerçekten yıllardır girmeyen kullanıcıların sayısı oldukça fazla ki bunların dediğim gibi aktifliği tartışılmaz bile. Neden Böyle acaba? Ben 2007 den beri her gün foruma bakarım ama sadece 1 yıldır aktif olarak katılıyorum. Kendisini çok gördüm sağolsun çok yardımı oldu bize. Nadir abi gibi daha bildiğim 2-3 kullanıcı var böyle. Nerede napıyorlar acaba? Mesela kurtuluş abiyi biliyorum face den takip ediyorum ama ya diğerleri?
Yok ben başka forumlarda dolaşıyorlar düşüncesini hiç aklımdan bile geçirmedim. İllaha ki haklı sebepleri vardır ama en çok merak ettiğim konu neden eskiler 2010 ve 2011 den sonra hiç girmemiş? Şu an çoğunun rütbesi Yarbay ve Albay. Hani o kadar emek harcarsın da girip bir bakarsın değil mi yılda bir bile olsa. Gerçekten ilginç birşey olmuş bana kalırsa. Ha bu arada kardeşim amacım kimseyi küçük düşürmek ya da incitmek değil. Sadece merak ettim mesela bak bu konu en çok dikkatimi çeken konu oldu hep
Özel Hayatı Foruma Bulaştırmak - MaxiCep
Kesinlikle katılıyorum bak bu düşüncelerine. Mesela ileride böyle bişey yaşamamak için najanaja ile buluşma ayarladım ve gerçekleştirdim ki daha fazla benimseyeyim diye. Aynı şekilde 2 genç arkadaş var onlarla da ayarlamayı düşünüyorum. Bence forumu sadece girip lazım olanı alıp çıkmak olarak bir kareye sığdırmamak lazım. Öyle olursa ihtiyaç olmadığında bir kenera atılır. Ben çok abi ve kardeş edindim. Abilerimden öğrendiğimi kardeşlerime aktarmaya çalıştım forumdan kopmamak için de bu yolda gidiyorum. Darısı artık eskilere ne diyelimMesela Sen siteye giriyorsun ama ne var ne yok diye giriyorsun.
Ama emegi gecen uye sandigindan cok ilgileniyor siteyle ve uyelerle ve bunun karsiligida kocaman bir boşluk!
Yani bir sure sonra adminin ve uyenin çıkarları çakışmıyor ve siteden admin gidemeyecegine gore üyeler uzaklasıyor.
Tabi bu benim kisisel gorusumdur, tam terside olabilir uyeler herseyden memnun oldugu halde siteyi unutmusta olabilirler
Benim durum da buna benzer olmuştubn 6630 u almıstım abimle tabi oyun oynicamnette o site senn bu site bnm kayıtlar felan.eniştemde ilgileniyo uygulama felan bana dedi maxicepe uye oldun mu bn bilmiyorum demiştim yaw dun gibi aklımda o gün vardım baktım çoktan uye olmusum o gunlere geri dönebilsem aynn bnde bakıp oyle çıkıyom ne yapim
Eski Telefonların Kalitesi Başkaydı,n-gage oyunları manyaktı 10 numaraydı.6630a libs fix bilmem ne 512mb hafıza kartı 10mb ram telefondaherşeyden onemlisi guzeldi.buyudukçe farkına vardık galiba sıkıntıların
Aynen vallaha bende halen duruyor eski telefonlarım hatta bir ara memlekete gidince bunların hepsinin fotoğrafını çekip bırakmak istiyorum. Evde eskiyen yaklaşık 11-12 tane telefon var ve hiçbir sorunu olmayan. Ne günlerdi be n73 aldığımda havamdan geçilmiyordun-gage oyunları manyaktı 10 numaraydı.6630a libs fix bilmem ne 512mb hafıza kartı 10mb ram telefondaherşeyden onemlisi guzeldi.buyudukçe farkına vardık galiba sıkıntıların
6600 da vardı diye hatırlıyorumS60v2 Hack Yoktu Sanırım,
S60v3 Başladı Hack İşi Sefrika
6600 ın joystick kopuyodu abimin6600 da vardı diye hatırlıyorumdiyorum ve uyumaya başlıyorum. Hayırlı geceler iyi sohbetler beyler allaha emanet olun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?