N99i tanıtımı ve görüşler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N99i tanıtımı ve görüşler
slm n99i telefon hiç duydunuzmu bende var nokıa sanmayın cin malı bir telefon 300ytl ye aldım yok yok televizyon anteni bile var dokunmatik ekranı fm radyo film izlenebiliyo 9 saat çok büyük bir ekranı var çift hoparlor 2+1 gibi ses kalıtesi var 2mp kamera sizin se görüşlerini bekliyorum
 
Resim Koysaydınya

--------------- Ekleme ---------------

MERAK ETTİM RESMİ
 
kardeşim bu telefon çinli firmaların yeni numarası hatırlayım çakma ipod ları buda aynı arkadaştada var özellilleri güzel özelikle tv zelliği güzel iyi çekiyo adamlar kaçakta olsa yapıyo helal osun üstüne bi serino kopyalıyorlar 250 den fazla para vermeyin sakın
birde bazı uyanıkar telefon daha gelmedi ben yutdışından getirttim diyerek 250 lik telefonu fahiş fiyattan satıyorlar aman dikkat garantili bir ürün olsa çok güzel lurdu
 

buraq085

Üye
parana yazık düşünme bile nokia değil imitasyon bile değil aslı yok çünkü özelliklerine aldanma yani
 

PAPADOC

Üye
dostum güzel bence tv izledim onunla görüntü kalitesi güzel ama her yerde çekmiyor sorun orda dokunmatik ekranda güzel diyebilirim yazı tipi hoşuna gitti mi ?
 
herkes kötülüyor ne zararını gördünüz gayet güzel bence
 
bence süper bi telefon niye kotülüyorsunuz bukadar birde n101i var oda yeni cıktı ama onda 4 hoparlör var sesi daha yüksek,
 
ADI üstünde yha ÇİN malı 2 gun sonra elınde klaıo bunu n99i sakın almayın bu nokia ya ıhanet olur bence ve ayrıca ıgrenc bir telefon cep televızyonu diyebılırız dimi ama
 

BygursoY

Üye
Bir kere bu telefonun hiçbir garantisi yok ben getirmiyorum ve satmıyorum alıpta kendinizi maskara edeceğinize hiç gerek yok ama yok ben ille alıcam dersenir... Keyfiniz bilir.
 

schumici

Üye
dostum taş çatlasa 1 yıl sonra elinde kalcak bi tel için bence boşuna
 
Bence nokia dan 1000 kat iyi sadece garantisi yok nokya çıkarsaydı 1500 ytl'den aşağı satmazdı demekki çinliler 250 ytl'ye sata biliyorsa nokia'da 500 ytl'ye satabilir. Nokia aldığımız zaman adamların reklam, pavyon ve içki paralarını marka alan kişilerden çıkarıyor afedersinizde bizler çok safız nokia,samsung almıyacaksın piyasada fiyatları düşürecekler gerçi bu bir iki kişilik iş değil ama birlik olmadan hiç bir yere varmayız.
 

ufuk023

Üye
iyi ama kullanıslı değil mesaj yazılmıyor ve kamerası çok kötü yeni sattım almamak daha hayırlı
 


haklısın kardeş.bende almayı düşünüyorum.
piyasası 250-300 arası ama gittigidiyor.com da
190 210 arası kapatabilirim.çok güzel bence.
yaşasın çinliler.1 türk tüm dünyaya
3000000000 çinli 1 türk eder.
 

lyon_69

Üye
n99i çin malı değil mi almayın patlar sonra
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...