emre_konuk
Üye
-
Konu Sahibi
-
bence 5 para etmez n99i.
Bence nokia dan 1000 kat iyi sadece garantisi yok nokya çıkarsaydı 1500 ytl'den aşağı satmazdı demekki çinliler 250 ytl'ye sata biliyorsa nokia'da 500 ytl'ye satabilir. Nokia aldığımız zaman adamların reklam, pavyon ve içki paralarını marka alan kişilerden çıkarıyor afedersinizde bizler çok safız nokia,samsung almıyacaksın piyasada fiyatları düşürecekler gerçi bu bir iki kişilik iş değil ama birlik olmadan hiç bir yere varmayız.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?