Telefon Tavsiyesi n97 smbiyan mı android mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kardeşim işletim sistemi Symbian 9.4 Almaya değmez
 

papakudioflu

Emekli Yönetici

Üstad haklısın ama internete N97 bile yazsa çıkar ya bu kadar da olmaz ki . Araştırsa bulurdu ve konu yeri yanlış .

canım kardeşim söylediklerinin hepsinde haklısın belkide yeni üye oldugu için sırf konu açmış olmak için açmıştır konuyu ama yanlışta yapsa dogruyu söylemek yakışır sana
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
bişey degil kardeşim biraz tatsız bir hoşgeldin oldu ama forumda çok güzel vakit geçirip paylaşımlarda bulunacagına emin olabilirsin
 
Kardeş bizim yardımseverliğimizi bilsen böyle konuşamazdın herhalde ama bu kadar saçma soruda sorulmaz ki .
S60v5 var alırsan büyük hata yaparsın . Onun yerine 603 al daha iyi .
 

Febris

Üye

Kardeş bizim yardımseverliğimizi bilsen böyle konuşamazdın herhalde ama bu kadar saçma soruda sorulmaz ki .
S60v5 var alırsan büyük hata yaparsın . Onun yerine 603 al daha iyi .

aynen yardım edılcek konu var konu var yanı.
 
    Konu Sahibi

Kardeş bizim yardımseverliğimizi bilsen böyle konuşamazdın herhalde ama bu kadar saçma soruda sorulmaz ki .
S60v5 var alırsan büyük hata yaparsın . Onun yerine 603 al daha iyi .

Ben anlamıyorum o tür şeylerden o yüzden bulamadım zaten n97 var bende onu kullanmıyordum bari oyun falan atayımda oyun ordan oynarım diye düşündüm yoksa bende c6-01 var.

papakudioflu

Evet çok kötü bir hoşgeldin oldu karadenizli olduğun yardımsever olduğun belli.

Febris

Kayıt olma tarihime bakar mısın ve kaç mesaj attığıma ?
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
neyse arkadaslar uzatıcak bir surum yok ayrıca burdaki arkadaslarımada kefilim çok yardımlarını göreceginden emin olabilirsin haydi hayırlı forumlar
 
    Konu Sahibi
telefondan bir kod vardı smbiyan belle falan yazıyordu hatırlayamadım. :/
 

Sensation

Emekli Yönetici
Bazı arkadaşlar zaten cevapları vermiş. Sırf mesaj kasmak için yazanlara bir şey demiyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...