n97 mi x6 mı ???? Yardımm..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DYNAMIXX

Üye
    Konu Sahibi
n97 mi x6 mı ???? Yardımm..
arkadaşlar bnde n97 var ama telefondan sıkıldım x6 almayı dusunuorm. Sızce mantıklımı??
 
hayır n97 daha iyi paran varsa n8 aL
 

ALpWaR24

Üye
mehmet abi illa satıcan yani n97 yi sonrada x6 nın şu sorunu bu sorunu diye gelicen neyse de sen satma n97 yi kalsın iyi telefon n97 var daha ne istiyon ama yinede sen bilirsin yani.
 

DYNAMIXX

Üye
    Konu Sahibi
hayır n97 daha iyi paran varsa n8 aL

haklısın tmm para bırıktırıp n8 almak var. Tsk

--------------- Ekleme ---------------

mehmet abi illa satıcan yani n97 yi sonrada x6 nın şu sorunu bu sorunu diye gelicen neyse de sen satma n97 yi kalsın iyi telefon n97 var daha ne istiyon ama yinede sen bilirsin yani.

valla sende haklısın 5800 da sıfır aldım oda uçtum akıllıydı x6da aynıdır. N97de aynı xD doğru n8 almak lazım oda aynı cıkarsa valla alıcam bıtane dandık bıse kullancam xD tsk alperen.

--------------- Ekleme ---------------

mehmet abi illa satıcan yani n97 yi sonrada x6 nın şu sorunu bu sorunu diye gelicen neyse de sen satma n97 yi kalsın iyi telefon n97 var daha ne istiyon ama yinede sen bilirsin yani.

valla sende haklısın 5800 da sıfır aldım oda uçtum akıllıydı x6da aynıdır. N97de aynı xD doğru n8 almak lazım oda aynı cıkarsa valla alıcam bıtane dandık bıse kullancam xD tsk alperen.
 
Sakın x6 alma n8 de alma 250daha koy i9000 al super makina.
 

Utk4n*

Üye
x6 aLacagına 5800 aL daha iyi ^^. x6 .SiS biLe caLıStıRmıyoR ^^.
 
valla ben nokıa cıyım

--------------- Ekleme ---------------


sis falan vardı die biliorm oda 9.4 değilmi

Yaw aslında x6da güzelde sen samsungu bi düşün derim şekil olarak x6 nokianın en şekil telefonu (şekli biraz daha güzel sağından solundan kalem çıkmıyor en azndan ) fakat 5800la aynı yazılım var hmen hemen herseyi aynı. Ama bi bakma şansın varsa galaxys e bi bak. Haa illa nokia diyorsan yeni işletim sistemi diye bişeyler var forumda onu bekle derim.
 
x6 alacağına c7 veya n8 alabilirsin yada c6.01 al.
 

DYNAMIXX

Üye
    Konu Sahibi

yav tamam haklısın ama sımdı kuzenım wave2 aldı telefona yuklencek bıse yok oyunları bımbırturlu engellerı asarrak yukluosun yanı kısıtlı ama nokıa oylemı yukle babam yukle tema oyun uygulama. Bence nokıa kolay kullanımdan kaybedıor mıllet zor olanı gozunde yuksek tutuyor.
 


Ben sana şöyle söyleyim x6 veya n8 alacan ovideki en iyi oyun nfsshift olsun ama android marketten asphalt 5 indir 70 75 mb arası bi oyun n8de de oynarsın ama kasma yapıyormuş zaten texas holdem yükleyince elinden düşmez telefon ama ben illa nokia alacam aga diyorsan sen bilirsin
 
Ne kompleks yapıyor millet 5800 gibi sorunlu bir telefonu c6 ile kıyaslıyorlar nereye baksam 5800 promosyon telefonu gibi Igh:S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...