telefonla ilgili bir sorun yok çoğu arkdaş şimdi yazar saat ayarlarnı +2 + 3 yap die ama sorun oparatörlerin saatlerinde tüm telefonlarda var... ( saata e göre sıralayanlar.. mesala iphone da olmaz çünkü gelen mesajı direk gelme sırasna göre sıraya koyuyor) biliorsan saatler 1 saat ilerimi gerimi ne alındı ondan sonra oparatör saatleri değşmedi ve arada hala arkadan gelio
diyorsan benimkide iphone gibi olsn
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...mesaj-yukle-ve-mesajlasmaya-basla-409734.html
buyur
ama bu malesef demo ve gelen mesajları progrmaı kapattıktan sonra giirp tekrar göremiorsun ama açık bırakırsan programı kullanırsın ama ne bilim karşılıklı mesajlaşmalarda kullanabilrsn ben aynı anda 2 kişiyle konuşurken çok kullanıorum bir üstte ona dediğimi göre bilmek için
eğer indirirsne bazı arkdaşlar bazı sorun lara karşılaşmış türkçe karakter flan felen....
ben c6-00 kullanıyorum ve hiç bir sorunla karşılaşmadm
not: telefona kurduktan sonra günccellersen programı yeni skinlerde gelcektir..
ama illa saat ayarlınıda istiorsan benimki GMT +2 ANKARA ya göre ayarlı vve çok nadir arada bir karışıyor ..