n97 kamerası hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
n97 kamerası hakkında
n97 yi uzun zamandır kulanıyorum
hiç gece resim çekmemiştim bu akşam ilk defa karanlıkta resim çekeyim dedim. fakat çektiğim resmin yarısı net, yarısı bozuk çıkıyor yardımcı olabilirmisiniz arkadaşlar
 
Tepkiler: orcusss
n97 nin kamerasında problem olabilir virüs girmiş diycem sybian işletim sisteminde virüs girmiyor benim bildiğim ama sen kesinlikle tele format at (ayarlar - telefon - telefon yönetimi - orij. tel. ayarları na bas) sorun düzelmezse garentiye ver (bide filaş ı kapalıysa aç açıksa kapa belki kamera ayarlarındandır) Umarım işine yarar
 
    Konu Sahibi



hard format attım ama yinede aynı teşekkürler kardeş
 

kzklsi

Üye
flaşın konumu nedenıyle oluyor asetatlı kalem ile mercege yakın taraftan flaşı bıraz karalaman gerekıyor
 
Tepkiler: ŞenolTÜRK
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...