Valla ben açıkçası şu teoriyi yürütüyorum.
Bu yukarıdaki olayı fark etmeden önce ben neredeyse hiç GPS açmamıştım yani yaklaşık 1-2 ay kullanmadım desem yeridir.
Dün baya bir uğraştım ve gece evin içindeyken 10 m hata ile buldu...Sonra 1 saat bekledim tekrar denedim buldu.Sabah olduğunda işe giderken evin içinde açtım ve 2 dk içinde buldu...
Anladığım kadarı ile uyduya kayıt yapıyoruz (sanırım) eğer bu kayıt uzun süre yapılmaz ise sonrasında ilk uydu ile el sıkışmada biraz zaman alıyor.Mesela bugün hiç sorun yaşamadım.Arada sırada yokladım hemde kapalı ve açık mekanlarda denedim.Zart diye buldu.Hareket halindeki arabada denedim sorunsuz buldu.Sadece bir ara baya bir mesafe farkı ile yer tespiti yaptı.
Sanırım iki günde bir GPS i açsak iyi olucak
arayı fazla uzatmamak gerekiyor...