thiery703
Üye
'N97 Fm Verici'Kullanamıyorum arkadaslar yardim..
Arkadaslar N97'mde Fm verici kullanamıorum Hattim vadofone ayarları falan da aldım amaa vericiyi etkinleştiriyorum telefonda muzik calarken ses cıkmıor ama aynı frekansa getirsem de radyo da calmiyor..Neredeyse tüm frekansları denedm teker teker ama olmuyor..Arabada telefonumdaki müzigi dinleyemiorum..Lütfen bilen arkadaslar yardim etsin..Şimdiden tesekkurler..

