skyfire kapatıldı bızım ulkemıze kapalı nedendır bılınmez ama n97 gıbı bı telefonda zaten vıdeo ızleyemıorsak bunun n95 den farkı ne __?? ekrana dokuonuo olmamızmı ? n97 gıbı telefnda kendısınde boyle bır uygulama olmalı yok program ındır yok bılmemne kötü bi durum..