alifuat6134
Üye
n96 N-gage uygulaması
arkadaslar ben telefonuma n-gage uygulamasını yukluyorum ve bana bır hata verıyor ( please reboot your device after installation ) Sizce bu ne hatasıdır google felan aradım ama anlamadım...Bazı n96 larda n-gage uygulaması mavi cıkarken bende sımgesı sarı cıkıyor... Yardım edersenız sevınırım
