arkadaşlar bu başlığı açan arkadaşa öncelikle teşekkür etmek istiyorum benim sorunum da aynı olduğu için ayrı başlık açmak istemedim.n 86,n95,n 96 ve n 97 arasında kaldım.İstediğim özellikler açısından hangisi(özellikle nokia istiyorum) daha iyidir sizce?
1-fotoğraf ve video kalitesi yüksek olsun
2-mp3 çalma kalitesi yüksek olsun
3-tuşları çabucak bozulmasın
4-kasmasın birkaç uygulama yüklemeyle
5-mesaj yazma kolay olsun
6-ekranı geniş olsun
7-batarya ömrü uzun olsun(Çok mu oldu)
ikisinede boşboşuna para verme ben n96 kullanıyorum n97 de kullandım sadece kasaları farklı bence n8 yada htc desire, htc hd2, htc mini bunlardan birini al.
kullandığım telefonlarn70-73-90-95-96-97-n8-htchd2-htcmini)
--------------- Ekleme ---------------
aslansaray bencede çok oldu nokia bunların hiçbirini bir telefonunda asla birleştirmez. Fakat n8 bu tabuyu bir nebzede olsa yıkmış gibi ama tam değil söylediğin özelliklere en uygunu n8 tavsiye ederim.